Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Ja ik had dat bij Lidl een keer ik reken daar altijd contant af. Maar die keer daar bij de zelfscanner. Ze hebben alles nagekeken voelde me net een crimineel dacht de heletijd "als ik maar niks ben vergeten te scannen" de manier waarop ze keken was ook echt alsof ze dachten te weten dat ik iets bewust niet had gescand naar God dank was ik niks vergeten. Was wel zo dat ik sindsdien nog maar zelden bij die Lidl kom maar dan naar de Hoogvliet ernaast ga. Want ik voelde me iig niet zo gewenst als klant.
Koper schreef:BeFunny schreef:Ja ik had dat bij Lidl een keer ik reken daar altijd contant af. Maar die keer daar bij de zelfscanner. Ze hebben alles nagekeken voelde me net een crimineel dacht de heletijd "als ik maar niks ben vergeten te scannen" de manier waarop ze keken was ook echt alsof ze dachten te weten dat ik iets bewust niet had gescand naar God dank was ik niks vergeten. Was wel zo dat ik sindsdien nog maar zelden bij die Lidl kom maar dan naar de Hoogvliet ernaast ga. Want ik voelde me iig niet zo gewenst als klant.
Da's wel typisch Lidl. Had eens onder andere een prei gehaald bij de supermarkt waar ik de meeste boodschappen doe, daar kon ik een ander ingrediënt niet vinden en daarom ging ik nog even naar de Lidl. Werd ik me daar toch vuil aangekeken omdat die prei met wat blaadjes uit mijn tas stak, en of ik het bonnetje nog had?
Kom óp. Als ik wat zou willen jatten ga ik toch geen risico lopen om gepakt te worden met een prei?
karuna schreef:Ik gooi er een andere vraag tussendoor. Bestellen jullie dan ergens waar je bv eten of drinken kunt bestellen ook liever met een qr code of scherm dan bij een echt mens?
Suzanne F. schreef:Nee heeft ook niks met contant betalen te maken. Gewoon met een stukje persoonlijke aandacht en service.
CharleyT schreef:![]()
Zo herkenbaar joh. En dan ben je nog langer bezig dan wanneer je naar de gewone kassa gaat.
Maar het gevoel van onbehagen als twee van die snotapen je karretje controleren en de manier waarop is niet echt leuk.
Brainless schreef:Suzanne F. schreef:Nee heeft ook niks met contant betalen te maken. Gewoon met een stukje persoonlijke aandacht en service.
Ik vind het juist service dat ik mijn boodschappen direct in mijn tas kan doen en alles (per tas) kan sorteren.
Anders moet je eerst alles in de kar doen, dan op de band leggen en daarna (gehaast) in tassen zien te krijgen.
Ik vind dat veel werk voor alleen een glimlach van een caissière.
verootjoo schreef:De kletskassa?zijn daar speciale kassa’s voor?
Antwoord op de topicvraag:
Als ik al in de supermarkt kom, kom ik daar niet voor mijn lol of sociale contacten dus neem ik de zelfscan