Fid schreef:Ik zal even een up-date geven.
Nummer 4 heeft zich gister ook gemeld.
Het blijkt dat eentje, die zich als eerste melde, een veel pleger is en 3 weken geleden in een dorp verder ook betrapt is op vandalisme. hij was ook heel bang dat er aangifte gedaan zou worden. ook ivm de VOG van zijn vader. dit heeft hij zelf niet verteld maar heb ik van iemand gehoord.
De boosheid bij mij is nu gezakt. toen het gebeurt was riep ik heel hard ik stop er mee. heb wel gemerkt dat het veel meer met me gedaan heeft als dat ik gedacht had. vanuit het dorp zijn er zoveel reacties gekomen dat , na een lang gesprek met mijn man, we toch doorgaan. Ik heb de jongens gezegd een dag klusjes voor het dorp en een nieuwe kast plus inhoud. als dat alles gebeurt is trek ik mijn aangifte in.
met reactie dat ze zich gemeld hebben omdat het op facebook staat en ik heb gezegd als ze zich niet melden dat de beelden online komen en dat er aangifte gedaan word is idd de reden dat ze zich gemeld hebben. bij 2 jongens was wel echt berouw te merken.
Ik hoop dat ze hier iets van hebben geleerd. en vooral die ene jongen die dit vaker heeft gedaan dat hij wakker is geworden en dit niet meer zal doen.
Daar heeft hij dan meer dan eens niet over nagedacht.
TS, ik vind je goed bezig. Laat ze zeker maar even goed zweten! En je boosheid was meer dan terecht.