Wow wat heftig, ik had het topic gisteren gelezen en had het idee dat ondanks de slechte toestand dat het toch wel hoopvol was.Heel erg gecondoleerd voor alle nabestaanden en bekenden..
Ik stuit net op dit topic, wou een kaartje sturen en lees nu net je update . Misschien kan de OP aangepast worden?Gecondoleerd Kabayo! Wat ontzettend heftig en verdrietig.Sterkte en gecondoleerd aan een ieder die haar moeten missen.
Wat vreselijk. Zo jong. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en voor jou ook, Kabayo. Je openingspost leek nog redelijk positief en nu dit
Wattttt? Ooh nee,verschrikkelijk,hoe dan Och Faline toch,ongelofelijk.Heel veel sterkte aan alle lieve mensen om haar heen
Neee wat vreselijk.Ik volgde haar op fb en zag dit ookEnorm veel sterkte voor iedereen die haar lief had
Wat verschrikkelijk! Geen woorden voor….Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte voor iedereen die haar lief heeft gehad.
Kippenvel, heel heftig en wat is het dan snel gegaan zo ineens..Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
Ik ben er stil van… Hoe kom je zou aan zoiets naars in je longen? En dat ze Faline niet hebben kunnen redden in het ziekenhuis. Vreselijk. Heel veel sterkte voor vrienden en familie en iedereen die Faline gekend heeft.
Wat een enorme klap. Ik weet gewoon niet zo goed wat te zeggen. Veel sterkte voor iedereen die haar kende en liefhad.
Zo open je een topic omdat je hoopt dat iedereen lieve kaartjes aan het sturen is en zo zit je machteloos met tranen in je ogen. Enorm veel sterkte voor iedereen, wat een leed
Wat een vreselijke nieuws! De updates op FB ook in de gaten gehouden en nu dit.Rust zacht, Faline. We spraken elkaar niet zo vaak, maar het was altijd gezellig.
Allemachtig wat verschrikkelijk! Geen woorden voor Kabayo, heel veel sterkte aan jou en haar familie en vrienden.