Elke dinsdagmiddag overblijven bij opa en oma en een kroket of frikandel op brood mogen, en dan drie dropjes mee naar school.. altijd dubbel zoutjes

oma naaide heel veel en dan ging ik altijd de gevallen naalden zoeken in het kleed (want oma had slechte ogen) dat kleed heb ik nog steeds..
Patatjes halen met papa op zondag en dan onderweg altijd 1 patatje mogen, die was altijd het lekkerst

Uiteten met papa op dinsdag.. we kwamen er achter dat bijna alle restaurants dan dicht zijn en we dan maar naar de snackbar ‘moesten’ (wat stiekem het lekkerst was haha)
Macaronimaandag (vaders en koken.. zodra hij ontdekte dat we iets lekker vonden aten we niks anders meer, tot mama weer ingreep

Met mama naar de kerstmarkt en mijn lievelingspony van de manege samen ophalen

Maar vooral deze:
Kerstnacht gewekt worden door papa en mama want dan kwam het kerstkoor liedjes zingen onder ons raam (de buurman was de dirigent), iedereen in de straat wakker.. en daarna bij papa en mama in bed verder slapen.. voor ons was het pas kerst als het koor was geweest

Ik lees ook iemand die zegt, jammer dat we nooit naar de sneeuw zijn geweest met het gezin.
Hebben wij wel gedaan, juist díe ervaring wilde ze ons meegeven alleen konden we alle vier niet skiën of boarden en hadden er ook totaal geen aanleg voor. Mijn ouders zijn dus twee weken maar gaan wandelen en mijn broer en ik zijn maar de kroeg ingedoken. Een vakantie om nooit te vergeten, alleen dan op een andere manier haha