Morrie schreef:Kwaliteit vaak treurig. Heb jij een goede?
Gewoon die van Ikea. Blijven bij mij prima.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:In veel andere landen, zoals Duitsland, lossen ze dat op met twee aparte dekbedden op een tweepersoonsbed. Veel handiger te hanteren, en geen gevecht om het dekbed.
Dekbed iedere week wassen, vind ik wel een vorm van verspilling.
DuoPenotti schreef:Nee. Maar daarom heb ik die ook niet.
Vind dat sowieso een rare hype.
Echt iets van onze wegwerp maatschappij.
Dat slijt toch hard zodat je snel een nieuw dekbed nodig hebt Ipv alleen de overtrekken.
Het is misschien een mooie oplossing voor mensen met een beperking. Maar dan houd het imo op.
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:Nee. Maar daarom heb ik die ook niet.
Vind dat sowieso een rare hype.
Echt iets van onze wegwerp maatschappij.
Dat slijt toch hard zodat je snel een nieuw dekbed nodig hebt Ipv alleen de overtrekken.
Het is misschien een mooie oplossing voor mensen met een beperking. Maar dan houd het imo op.
Ieder zijn/haar keuze. Ik snap alleen dat je een dekbed zonder hoezen wekelijks wast.
Suzanne F. schreef:DuoPenotti schreef:Elke week de overtrekken en hoeslakens wassen ja.
Maar niet het dekbed.
Ja precies. Dekbed zelf is hier 240 x 220 en kan ik niet eens wassen. De overtrekken uiteraard wel en de hoeslakens.
Druif_01 schreef:Haha die van ons is ook 220x240 inderdaad. Wij hebben helaas geen droogmolen en op zolder alleen rekjes waar ik dan dus vervolgens geen enkele andere was meer op kwijt kan zolang het beddengoed niet droog is. In de zomer droogt het natuurlijk snel, maar in de winter ben je dan dagen verder.
Het scheelt wel dat hier meerdere mensen dat probleem hebben