Ervaringen Google Pixel telefoons

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Ervaringen Google Pixel telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-25 11:56

Ja opladen is logisch. Tijdens het bellen moest ik wel ff foto's maken en doorsturen dus misschien dat dat ook een rol speelde.

Maar jij hebt geen Google telefoon en ik vraag wel specifiek om ervaringen van een Google telefoon...

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 18:00

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-25 18:03

Ja las het ook, maar las ook dat het met de 4gen verholpen zou zijn

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 20:04

Klopt, ik heb geen google telefoon, maar het lijkt mij niet normaal/goed dat welk merk ook dan warm wordt eigenlijk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-25 22:03

Ik heb het gevraagd in een community. En het is normaal, omdat de temperatuur 37 graden is (dat kan je zien). En dat schijnt gewoon normaal te zijn.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 22:13

Ik heb al jaren een Google Pixel (momenteel Pixel 8 met Android v15) en heb nog nooit een temperatuurprobleem gehad, mijn vorige Pixel 5 had hier met extreme warmte wel wat last van.
Zelfs in de zomer kan de 8 rustig met 40graden in de auto liggen en kan dan meteen bellen via AndroidAuto of gewoon normaal bellen.
Ik gebruik een hoesje met magneet achterop & losse screen protector, hij moet alleen af en toe even drogen voor het laden als ik hem weer eens in de waterbak laat vallen...
Vingerafdruk werkt iets minder goed met de screen protector & viezigheid, maar door de face recognition irriteert mij dit niet echt.

Ik hang zelfs mijn werktelefoon (iPhone) via het usb-c kabeltje aan mijn pixel om te zorgen dat Apple zich niet afsluit met lage/hoge temperaturen :+

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 07:50

Zertab schreef:
Ja las het ook, maar las ook dat het met de 4gen verholpen zou zijn

In het artikel wordt juist aangegeven dat het bij de G4 nog een probleem is. Als je doorklikt naar de gelinkte artikelen, lees je dat het ook met de G5 nog niet is opgelost.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-25 08:02

Zoals ik het van de community begrijp is het geen warmte probleem omdat hij maar 37 graden werd. En dat is normaal. Hey viel me alleen wel gewoon op.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 21:37

Vraagje... Ik heb ingesteld dat mijn telefoon (pixel pro 9) tot maximaal 80% oplaadt. Dat is prima gegaan, totdat hij een keer tot 100% is opgeladen. Dat is normaal begrijp ik, eens in de zoveel tijd om de batterij te testen.

Alleen nu blijft ie opladen tot 100%. Hij stopt niet meer bij de 80%, ondanks dat die optie nog wel aanstaat. Telefoon opnieuw opstarten hielp ook niet. Iemand ideeën?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 06:48

Even in je instellingen - accu/batterij (weet ff niet hoe het er in het Nederlands staat, ik heb m Duits) - optimaal opladen (oid) daar even kijken hoe het staat ingesteld, ik kan dat daar instellen!

Snap je? :')
Sorry ik hoop dat je eruit komt, het is nog vroeg en de vertaling gaat beetje lastig :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-25 08:06

Ja dat staat goed ingesteld, dat is het probleem niet; hij doet er niets mee en laadt gewoon tot 100% op