Cirro Parcel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 11:09

Wat denken jullie.... SHEIN gaat nu ook via Cirro verzenden, kwam daar pas later achter en
nu knijp ik hem toch wel enorm. Bestelling is zo groot dat er drie pakketten
onder weg zijn, met een waarde van meer dan €400,- := Duimen jullie mee O:) :D

Tallie1979

Re: Cirro Parcel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 16:09

Oh chips! Dat is even duimen dat het goed gaat dan.

Ik heb de laatste 3 leveringen van Temu via PostNL en dhl ontvangen. Tot nu toe maar 2x Cirro, wat beide keren goed is gegaan.

Zal voor je duimen dat het goed gaat!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 16:12

mijn cirro pakket was om 6 uur in de ochtend op mijn motor op de oprit gelegd...... in de zeikende regen wel te verstaan en op de deurbel was te zien dat ie niet heeft aangebeld in 2 tellen uit de auto pakket neerleggen en weer instappen in zn prive auto

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 19:41

Kun je niet bij Cirro en/óf bij de verzender een klacht neerleggen!
Me dunkt dat als ze voldoende klachten krijgen ze welwillend zijn om over te stappen op een ander bezorger.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 07:54

Nee je kan blijven klagen, dan geeft Temu je een bericht dat ze Cirro Parcel onder controle hebben staan en that's it. Bij mij komen ze om 23:30 nog aanbellen van de New York Pizza met pakketjes van Cirro. Of ze gooien ze gewoon over de poort, of leggen het pakket idd voor de deur zonder aan te bellen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:14

Vandaag voor het eerst Shein ontvangen via Cirro. Ik wist niet eens dat ze zouden komen. Ik vind dit echt niet fijn. Ik wil gewoon via PostNL of dhl zodat ik weet wanneer ze komen. Nu staan ze ineens voor de deur. Is dit nieuw ofzo??

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-25 12:15

Suzanne F. schreef:
Vandaag voor het eerst Shein ontvangen via Cirro. Ik wist niet eens dat ze zouden komen. Ik vind dit echt niet fijn. Ik wil gewoon via PostNL of dhl zodat ik weet wanneer ze komen. Nu staan ze ineens voor de deur. Is dit nieuw ofzo??

Je hebt nog geluk dat het bezorgd is, dat van mij was weer eens zonder melding
bij de buren afgegeven ....

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:33

Ik snap dat het vervelend is dat het niet aan zou kunnen komen, ben zelf ook niet bekend met Cirro. Maar in het geval het niet aankomt, dan klop je toch gewoon bij Temu/Ali/Shein aan dat het er niet is? Gezien je hen hebt betaald horen zij je dan een oplossing te bieden. Ik zou me er daarom niet te druk om maken, je staat gewoon in je recht als consument. Dat zij voor een alternatieve bezorgdienst kiezen is niet jouw probleem.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 14:22

volgende week verwacht ik weer een pakje met Cirro, zal mij benieuwen of en hoe ik het krijg......
de vorige bezorger had het in de centrale hal van het appartementengebouw gegooid, niet eens even in de vensterbank gezet ofzo.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:46

Cirro is Gofo geworden zag ik. Ze leggen het hier altijd voor de voordeur neer dus voor mij prima. Maar blijft vervelend dat je geen tijdsindicatie krijgt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:47

Ik denk dat het een hoop mensen het niet prima vinden als er iets voor de voordeur wordt gelegd, ik verwacht ook dat er een hoop 's avonds niet meer ligt als je thuiskomt van werk oid...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:55

DubbelFun schreef:
Ik denk dat het een hoop mensen het niet prima vinden als er iets voor de voordeur wordt gelegd, ik verwacht ook dat er een hoop 's avonds niet meer ligt als je thuiskomt van werk oid...

Nee snap ik. Maar hier kan dat prima. Klein dorpje, geen doorgaande straat.
Shein bezorgt eigenlijk alleen nog maar met Gofo zag ik.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 13:16

Hier kan het ook hoor, maar dan nog vind ik het prettig als ze even 2 tellen meer de tijd nemen om aan te bellen, dan wéét je iig dat er iets staat.

Maar dat is een luxe-probleem vergeleken met 'gewoon in een straat wonen'...

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 14:37

en dan maken ze foto dat ze pakket hebben neergelegd, ik ging laatst mijn pakketjes (2x) bij hem bij de auto ophalen, rara wie er op de foto staat bij temu dat het bezorgd is, kentekens van onze auto's vol in beeld en ik sta er ook op. klacht heeft duidelijk geen zin, want geen reactie op gekregen. Maar het staat dus wel op de server bij cirro en temu wereldwijd bereikbaar