Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Ik vond ze wel stinken. Maakt me in dit geval niet uit of het een dropshipper is. Ik wilde zeker zijn van een ultra-stretch broek en dat is het.
Earth schreef:maar ik vraag me af of de Halara's daadwerkelijk van katoen zijn als ze zo chemisch ruiken.
Fly_high schreef:_Lorette_ schreef:Ik vond ze wel stinken. Maakt me in dit geval niet uit of het een dropshipper is. Ik wilde zeker zijn van een ultra-stretch broek en dat is het.
Ben je dan niet bang voor al het spul wat erop gespoten is?
Zelfs officieel EU-proof fast fashion komt vaak beschimmeld binnen en wordt vervolgens met chemisch spul gespoten om ervan af te zijn (bron: in een magazijn gewerkt) bij zo'n Chinese polyester-verkoper verwacht ik dat het nog een tandje erger kan. Dus er kan best een soort van Gratis Instant Kanker op zitten
![]()
turtlelito schreef:Even een zijpad, maar hebben jullie wellicht ook ervaring met Ninepine? Ik heb al zitten twijfelen over Halara maar ook over Ninepine. Die lijken (!!) Europees te zijn, hoewel ik me nog niet helemaal in de details verdiept heb. Wellicht al iemand die deze wel heeft geprobeerd?
Citaat:Beyond Vietnam, we collaborate with other ethical suppliers with FairWair, BSCI, Sedex, GOTS, Amorfi, and GRS certifications in Turkey, Bangladesh and China, reflecting our founder's heritage.
Morrie schreef:Als er ook maar iets polyester in zit, zit ik meteen onder de uitslag. Ik draag al een paar jaar halara jeans en nooit last mee gehad. Shirts vinden is mijn grote probleem op dit moment. Zit overal wel iets “rekbaars” in waar ik vreselijk uitslag van krijg
Celebi schreef:Kende ik helemaal niet. Op hun website staat het volgende:Citaat:Beyond Vietnam, we collaborate with other ethical suppliers with FairWair, BSCI, Sedex, GOTS, Amorfi, and GRS certifications in Turkey, Bangladesh and China, reflecting our founder's heritage.
Ook niet geheel Europees dus als dat was waar je naar zocht.