Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 08:31

Leggings zijn sowieso dun natuurlijk. Die heb ik zelf nog niet van de gekocht dus kan er niet over oordelen, maar al mijn andere spul vind ik echt niet vergelijkbaar met kleding van AliExpress. Heb daar wel eens wat gekocht wat ik elders echt niet kon vinden, zoals bepaalde badkleding, en een simpel shirtje met bepaalde opdruk, een kort sportbroekje met van die pijpjes eronder die je toen nog amper in winkels vond, die fleece panty's en wat beugelloze BHs op te testen. Allemaal fijne kledingstukken die ik nog heb en allemaal nog heel zijn, maar daarvan waren de randjes vaak toch wat rafelig of niet helemaal recht afgewerkt of de stiknaden zijn erg zwak en de stof pikt. Bij de producten van een AliExpress is het echt zoeken naar producten met iets meer kwaliteit en hopen dat de maattabellen kloppen.

Bij Halara is het gewoon allemaal goed in mijn ervaringen. Producten zijn netjes afgewerkt, er zijn details in verwerkt zoals zakken in broeken of knopen, de stof varieert in dikte en materiaal maar pilt niet direct en is mooi van kleur. Had een truitje gekocht nou ik heb nog nooit zo'n zachte fijne trui gehad. Echt heel mooi soepel ook. Dat kan ik echt niet vergelijken met het spul van AliExpress.

Kan best zijn dat het goedkoper gemaakte kledingstukken zijn hoor, over de productie staat niks helaas, maar echt AliExpress kwaliteit is het zeker ook niet.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:08

Ik ben geinfluenced door een vrouw die zwanger nog prima in zo'n broek kon en heb er toen 2 gekocht, omdat ik tijdens mijn zwangerschap helemaal kriegel word van strakke kleding. Een wijde 'denim' broek en een wijde navy 'pantalon'. Tussen haakjes, omdat de stof echt voelt als een legging.

Moet zeggen dat het fijne broeken zijn en dat ze inderdaad comfortabel zitten. Ze vallen wat kort, vind ik. De stof ruikt chemisch, dus ik heb wat geur aan de was toegevoegd.

Voor vakantie/gekke reisdagen leek het me ook wel fijn spul om te dagen, maar ik denk dat de stof daar te zweterig voor is. Het zijn voor mij wel echt casual broeken. Nu maakt me dat echt geen klap uit, maar na mijn zwangerschap denk ik dat het klusbroeken worden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 13:31

Captain schreef:
Toch grappig dat iedereen hier lyrisch over is, maar als je bij Temu besteld je nog net niet gekielhaald wordt. :+

En dat we allemaal met ms365 werken en SharePoint. Terwijl Google ons afluisterd en er een heel eng mannetje aan de macht is in de VS :+

Suzanne F.

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 13:40

Nou ik heb besteld. Jullie hebben me overgehaald.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 14:54

Ben benieuwd! Ik twijfel hier ook over toch nog een broek. Vond een nieuwe op de site in petit en denim die ik hoogstwaarschijnlijk wel pas. Maar heb nu al zoveel besteld daar.. :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 15:04

ik heb net een Halara jeans met wijde pijpen smaller gemaakt, met die wijde pijpen durf ik echt niet op de fiets, ben bang dat het tussen de spaken komt, ik vind ze extreem wijd.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 15:24

Volgens mij worden jullie gedropshipt waar je bij staat maar goed :')
Op trustpilot zie je ook veel mensen die niks binnen krijgen en die krijgen ook geen contact met de service. Typische dropshipper dus :P
Ik vind vrijwel dezelfde broeken voor onder de €10.- op wish. En ik ben pas net begonnen met zoeken :P

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 15:29

Stuur maar een linkje! Ben benieuwd. :j

Heb toentertijd gezocht op AliExpress maar vond eigenlijk niks wat er echt op leek, dus ik ben wel benieuwd nu.

Echt dropshipping is het geloof ik ook niet. Ze hebben echt een eigen kledinglijn met merkjes erop gedrukt en het komt allemaal netjes in verpakt in zakjes met hun logo erop. Het is in ieder geval niet random ergens besteld en direct doorgestuurd.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 15:37

Zoek op wish maar op yoga pants, sport pants of crossover pants. Daar staat alleen dat het polyester x elastan is etc, maar ik vraag me af of de Halara's daadwerkelijk van katoen zijn als ze zo chemisch ruiken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 16:03

Geen flauw idee, het zou kunnen, maar de broeken zijn wel aangekomen en zitten prima :j

ik zoek nog steeds iets gelijkends, met verschillende lengtematen, een hoge taille (niet zo'n dun bandje) die niet rolt en wel strecht en niet doorkijkt, van een niet 'dropshipper' of iig verkoper binnen Europa.
Ook de wijde modellen van soepelvallende stof, daar ben ik erg benieuwd naar :j
in de fysieke winkels kan ik het niet echt vinden helaas..

ik heb er net even aan geroken en ik ruik niks chemisch, de broeken zijn nog niet gewassen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 16:07

Ik vond ze wel stinken. Maakt me in dit geval niet uit of het een dropshipper is. Ik wilde zeker zijn van een ultra-stretch broek en dat is het. :P

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 16:14

Even een zijpad, maar hebben jullie wellicht ook ervaring met Ninepine? Ik heb al zitten twijfelen over Halara maar ook over Ninepine. Die lijken (!!) Europees te zijn, hoewel ik me nog niet helemaal in de details verdiept heb. Wellicht al iemand die deze wel heeft geprobeerd?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 16:52

Nee het is geen dropshipper. Ze pretenderen niet in Nederland te zitten en doen zich niet voor als een Utrechts boetiekje ofzo. Je weet hier dat het uit China komt. Het is een soort Shein.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 17:27

_Lorette_ schreef:
Ik vond ze wel stinken. Maakt me in dit geval niet uit of het een dropshipper is. Ik wilde zeker zijn van een ultra-stretch broek en dat is het. :P

Ben je dan niet bang voor al het spul wat erop gespoten is?

Zelfs officieel EU-proof fast fashion komt vaak beschimmeld binnen en wordt vervolgens met chemisch spul gespoten om ervan af te zijn (bron: in een magazijn gewerkt :P ) bij zo'n Chinese polyester-verkoper verwacht ik dat het nog een tandje erger kan. Dus er kan best een soort van Gratis Instant Kanker op zitten :')

Earth schreef:
maar ik vraag me af of de Halara's daadwerkelijk van katoen zijn als ze zo chemisch ruiken.

Staar op de website, is allemaal polyester, elastaan en nylon. Alleen hun "denim" is deels katoen.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 17:28

Ik heb de High Waist Flared Work Pants in vrijwel elke kleur. Ze zitten heerlijk, sluiten mooi aan, blijven mooi na tig keer wassen, pillen niet en hebben een prima prijs. Ik herken de opmerking over de geur totaal niet, ik heb nog geen broek gehad die naar AliExpress rook oid, maar ik heb ook eigenlijk alleen dit ene type. Is echt mijn go-to voor werk. Zelfs de eerste paar maanden van m'n zwangerschap kon ik ze nog prima aan.

Ik denk dat ik ze nu al een jaar of twee draag, dus ze gaan ook wel goed mee.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 17:33

Fly_high schreef:
_Lorette_ schreef:

Ben je dan niet bang voor al het spul wat erop gespoten is?

Zelfs officieel EU-proof fast fashion komt vaak beschimmeld binnen en wordt vervolgens met chemisch spul gespoten om ervan af te zijn (bron: in een magazijn gewerkt :P ) bij zo'n Chinese polyester-verkoper verwacht ik dat het nog een tandje erger kan. Dus er kan best een soort van Gratis Instant Kanker op zitten :')

Nou, wat een fijn bericht. :P Tsja, ik hoop het ergste er dan afgespoeld te hebben met het wassen en verder is het leed dan al geschied. :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:01

Bij mijn bestellingen ook nergens een chemische lucht gevonden nee. Gewoon zo zonder wassen aangetrokken ook.

Zal even zoeken op die zoektermen maar heb eerder nooit wat gevonden wat erop leek.

Edit: blijkbaar geen Wish meer op mijn telefoon dus even bij AliExpress gekeken maar daar vind ik wel van die soortgelijke broeken nu maar eigenlijk nog nauwelijks verkopen of recenties dus niet controleerbaar qua kwaliteit. Dus wat dat betreft kan ik het niet elders nog vinden. Maar stuur het gerust nog door!
Laatst bijgewerkt door Celebi op 07-03-25 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:08

Als er ook maar iets polyester in zit, zit ik meteen onder de uitslag. Ik draag al een paar jaar halara jeans en nooit last mee gehad. Shirts vinden is mijn grote probleem op dit moment. Zit overal wel iets “rekbaars” in waar ik vreselijk uitslag van krijg

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:37

turtlelito schreef:
Even een zijpad, maar hebben jullie wellicht ook ervaring met Ninepine? Ik heb al zitten twijfelen over Halara maar ook over Ninepine. Die lijken (!!) Europees te zijn, hoewel ik me nog niet helemaal in de details verdiept heb. Wellicht al iemand die deze wel heeft geprobeerd?

Hier ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:45

Kende ik helemaal niet. Op hun website staat het volgende:

Citaat:
Beyond Vietnam, we collaborate with other ethical suppliers with FairWair, BSCI, Sedex, GOTS, Amorfi, and GRS certifications in Turkey, Bangladesh and China, reflecting our founder's heritage.

Ook niet geheel Europees dus als dat was waar je naar zocht.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 19:11

Morrie schreef:
Als er ook maar iets polyester in zit, zit ik meteen onder de uitslag. Ik draag al een paar jaar halara jeans en nooit last mee gehad. Shirts vinden is mijn grote probleem op dit moment. Zit overal wel iets “rekbaars” in waar ik vreselijk uitslag van krijg

Nou dan ben je niet allergisch voor polyester want er zit in bijna alle broeken polyester :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 19:19

Of Stronger, dat is uit Zweden als ik het goed zie? Alleen ziet die boordband er minder comfi uit?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 19:21

Dat is uitsluitend sportkleding toch?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 19:27

Oh ja dat is waar , had ik even over het hoofd gezien..

Suf, want ik ben ook nog op zoek naar mooi vallende wijde broeken, en die kan ik vooralsnog alleen bij Halara vinden :+

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 19:36

Celebi schreef:
Kende ik helemaal niet. Op hun website staat het volgende:

Citaat:
Beyond Vietnam, we collaborate with other ethical suppliers with FairWair, BSCI, Sedex, GOTS, Amorfi, and GRS certifications in Turkey, Bangladesh and China, reflecting our founder's heritage.

Ook niet geheel Europees dus als dat was waar je naar zocht.

Het wordt niet in Europa gemaakt inderdaad, daar heb ik ook geen problemen mee, als het in het land waar de arbeid verricht wordt maar onder behoorlijke omstandigheden gebeurt. Ik zal idd wel de rits labels, maar om echt een idee te krijgen wat je daar mee afdekt moet je er toch even goed zoeken wat de certificaten inhouden en dat had ik (nog) niet gedaan. Eerlijk, voor een item onder de 100 euro verwacht ik niet dat alles binnen de EU gekocht en gemaakt is (kan zijn).