Ben nu aan het knutselen aan de secretaire

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Heel herkenbaar, dit topic. Ik ga geen foto's plaatsen maar tjonge...
rien10 schreef:foxy80 schreef:[ Afbeelding ]
Dit was een half jaar geleden en het is er niet beter op geworden!
Kasten zitten ook vol en ik moet dus echt alles uitruimen.
Weet je nog wel wat er staat? Gebruik je het wel eens? Zo nee, weg er mee.
Andreeaa schreef:Ik heb een rommelkamer nodig![]()
Met 6 personen in een huis met 2,5 slaapkamer. Mis ik gewoon ruimte om alle spullen een eigen plek te geven en makkelijk te kunnen pakken.
Een rommelkamer/extra kamer komt in ieder geval op mijn lijstje voor in ons toekomstige huis
foxy80 schreef:mijn privéstort
ikke schreef:Machie schreef:Ohhhh ik zie hier allemaal zielsverwanten![]()
Hier in huis ook zo’n kamer waar alles gestort wordt, ik ga snel beginnen die eens aan kant te maken….
En hoe lang houdt dat stand?
![]()
De andere kant: ooit een partij glaswol gekocht met het idee de vloer van de kamer te isoleren. Tot de ontdekking gekomen dat onder de vloer kruipen niet ging werken....
Dat spul heeft jaren op zolder gelegen totdat we gingen verbouwen en van die gelegenheid gebruik hebben gemaakt om de tussenvloer (hout) te isoleren. Van de 12 rollen (of zoiets) hebben we er nog twee over.
Machie schreef:ikke schreef:En hoe lang houdt dat stand?
![]()
De andere kant: ooit een partij glaswol gekocht met het idee de vloer van de kamer te isoleren. Tot de ontdekking gekomen dat onder de vloer kruipen niet ging werken....
Dat spul heeft jaren op zolder gelegen totdat we gingen verbouwen en van die gelegenheid gebruik hebben gemaakt om de tussenvloer (hout) te isoleren. Van de 12 rollen (of zoiets) hebben we er nog twee over.
Hier is het probleem dat ik alles wil weggooien en mijn wederhelft niet, dus wordt het gedumpt…
Popstra schreef:Wij hebben een rommel zolder, kamer en schuur....
Het liefst huur ik een container waar ik alles in dump!
Schaam me rot om hoeveel spullen we hebben. Allemaal onzin voor in huis ooit.
Popstra schreef:Wij hebben een rommel zolder, kamer en schuur....
Het liefst huur ik een container waar ik alles in dump!
Schaam me rot om hoeveel spullen we hebben. Allemaal onzin voor in huis ooit.