Op zoek naar Nestle Hot Chocolate Mix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Op zoek naar Nestle Hot Chocolate Mix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 11:19

Bij de Rewe zag ik op de site dat ze het wel in een pot hebben.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 12:04

cp112 schreef:
Het lekkerste is om de poeder in de mok te doen, dan wen klein beetje room erin, roeren tot een drap goedje en dan het hete water erbij. Oooooh zo lekker <3

Dat doe ik ook inderdaad, met spuitslagroom :D En eventueel wat cacaopoeder!

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 12:24

Bij de Plus in Nijkerk stonden deze nog, dus misschien ook bij andere Plus supermarkten?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 14:57

Volgens mij zag ik ze hier laatst nog. Moet ik voor je kijken? Zo ja vanaf hoeveel vind je het de moeite om te verzenden?

Zou Xenos ook in de gaten houden. Die verkopen nog wel eens restanten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 15:22

-O-

Ben ook nog even langs onze PLUS gereden, maar ook niet, sorry!

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-25 17:02

Superlief al die mensen die willen kijken! De PLUS had het inderdaad nog het langst. Als je (of iemand anders) 2 of meer zakken kan bemachtigen vind ik dat de moeite van het verzenden wel waard Appeltje00!

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-25 17:03

cp112 schreef:
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik het niet meer kon vinden in de winkel.
Ik vindt die kleine zakjes ook vervelend want ik heb grote mokken en gebruik sowieso al ietsje meer dat ie sterker is.
Het lekkerste is om de poeder in de mok te doen, dan wen klein beetje room erin, roeren tot een drap goedje en dan het hete water erbij. Oooooh zo lekker <3

Maar nergens meer te vinden |(

Haha, nou precies dit dus! Echt een genietmomentje...

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:10

Ik weet dat de nettorama de doosjes met de aparte zakjes verkoopt.
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet of ze ook een zak verkopen.
Als ik weer heen ga kan ik eens kijken?

In Duitsland heb ik ook al eens naar dit merk gezocht (dan wel de losse zakjes)
En daar ben ik ze zelf toen niet tegen gekomen helaas.
Maar misschien dat niet iedere supermarkt in Duitsland dit heeft.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:11

Morpheus81 schreef:
Superlief al die mensen die willen kijken! De PLUS had het inderdaad nog het langst. Als je (of iemand anders) 2 of meer zakken kan bemachtigen vind ik dat de moeite van het verzenden wel waard Appeltje00!

De plus heeft ze dus niet meer?
Die zit hier ook in de buurt, kan ik anders ook wel eens kijken namelijk

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:20

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:35

Overal online waar ik keek stonden ze op 'niet meer leverbaar'. Ik zal morgen bij een aantal fysieke winkels kijken maar vrees dat alleen de kleine zakjes nog bestaan.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-25 09:20

Ik heb inmiddels antwoord van Nestle zelf:

Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je vraagt naar Nestle hot chocolate. Natuurlijk help ik je graag verder.

Onze marketingafdeling heeft hiervoor gekozen omdat er meer vraag was naar de kleinere verpakking. Wellicht da dit in de toekomst weer zal worden aangepast.

Heb je nog vragen? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via Facebook. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,

Romy van het Nestlé team

Het lijkt er dus op dat het niet helemaal uit de handel gaat, maar de grote zakken (voorlopig) wel. Echt dikke vette jammer! Mocht iemand dus bij een winkel nog een grote zak zien staan (of meerdere), zou ik die nog steeds wel graag willen hebben. Ik weet dat bij de Jumbo's de grote zakken er al heel lang uit zijn. De PLUS had ze nog wel een hele tijd, alleen bij de PLUSsen hier in de buurt nu inmiddels op. Wellicht dat iemand elders bij een PLUS nog iets vindt. En daarna zal ik dan toch over moeten op de kleine zakjes. Is jammer, onhandig en duurder, maar ja, je moet iets over hebben voor je verslaving :j

Nogmaals veel dank aan iedereen die hulp heeft aangeboden, nog gaat kijken voor mij, al heeft gekeken voor mij en aan iedereen die suggesties heeft gedaan, echt superlief! <3

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 09:34

Ik weet niet of het prijsverschil heel groot is tussen de losse zakjes of de grote zak. Maar anders kan je misschien gewoon meerdere verpakkingen kleine zakjes kopen en die dan allemaal openknippen en in 1 bewaarpot doen? Dan kan je gewoon weer zelf doseren. Maar ik weet niet wat het prijsverschil is en of dit dan haalbaar is. Maar als je toch verzendkosten aan bokkers moet betalen voor de zakken, kan je die extra kosten misschien voor mijn plan gebruiken?

Ik hoop voor je dat je ze toch nog ergens vind!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 09:41

Die zakjes zijn echt VEEEEEEL duurder dan wat zo'n grote zak was. Ik koop de zakjes niet, vind het echt te duur. Zitten maar 8 zakjes in zo'n doos. En ze kosten dan bijna 4 euro. Dat is 50 cent per zakje.
Je kunt wel zeggen dat chocola duur geworden is, maar dit is echt extreem, 24-25 euro per kg.

Nestle cacao mix is echt wat anders dan de hot chocolate helaas.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 10:22

@ts, ik deed de laatste tijd de kleine zakjes gewoon over mikken in een afsluitbare bak/blik. Dan kan je gewoon weer lekker zelf scheppen hoeveel erin gaat :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 10:58

Ik ga zaterdag voor je kijken, als er een zak staat neem ik hem mee.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-25 11:48

Inderdaad zijn de losse zakjes echt veel duurder, anders was het bij elkaar gooien zeker een goed idee geweest. En waarschijnlijk ga ik dat dan toch voorlopig maar doen en hopen dat de grote zak misschien toch weer een keer terug komt in het assortiment en misschien eens wat andere merken proberen om een waardige vervanger te vinden....

@Suzanne F. helemaal super, thanks!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:53

Ik ga bij de Plus in het dorp voor je kijken

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 12:02

Bol.com verkoopt het. Ik zag het bij hun op de website.... wel duur.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-25 12:27

wemkelover schreef:
Bol.com verkoopt het. Ik zag het bij hun op de website.... wel duur.

Daar zie ik ook alleen maar de losse zakjes?

Set_Elkol schreef:
Ik ga bij de Plus in het dorp voor je kijken

<3 <3 <3 <3

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 12:56

Nog een idee: hier heeft de toko wel eens zulke dingen, maar dan in een verpakking zonder Nederlandse tekst bijvoorbeeld. Misschien hebben jullie ook wel zo'n toko die buitenlandse (rest)partijen verkoopt in de buurt?
Ik moet straks een pakketje wegbrengen naar de winkel tegenover de toko en zal in ieder geval even voor je binnenlopen :)

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:08

Morpheus81 schreef:
Ik heb inmiddels antwoord van Nestle zelf:

Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je vraagt naar Nestle hot chocolate. Natuurlijk help ik je graag verder.

Onze marketingafdeling heeft hiervoor gekozen omdat er meer vraag was naar de kleinere verpakking. Wellicht da dit in de toekomst weer zal worden aangepast.

Heb je nog vragen? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via Facebook. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,

Romy van het Nestlé team

Ik moet altijd grinniken om dit soort sociaal gewenste reacties, Want ik geloof dit dus niet. Ze verdienen veel meer aan die zakjes en denk dat daarom die zakken er uit gaan.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:09

Je zou de kleine zakjes wel in een grotere pot om kunnen gooien zodat je alsnog gewoon je eigen hoeveelheid kan gebruiken zoals je dat nu doet met de grotere zak. Je bent alsnog wel gewoon meer geld kwijt wat jammer is, maar praktisch gezien kun je het dan wel alsnog gewoon los te gebruiken. Is dan even wat werk om over te gooien in een grote pot maar a la.

Maar hopelijk ga je nog met de kracht van bokt wat grote zakken vinden. Ik zal ook opletten voor je als ik in de winkels ben en ook wanneer ik weer eens in DL boodschappen ga doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:41

Ja precies. Natuurlijk kan je al die zakjes leeggieten in een pot. Maar dat is een stuk duurder en onhandig natuurlijk.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:53

Ja al is er anderzijds ook weinig aan te doen als ze echt uit assortiment gaan natuurlijk en dan is dit alsnog wel een manier/oplossing waarmee je wel alsnog gewoon grotere hoeveelheden kunt gebruiken ipv vast zitten aan kleine zakjes. (Ik zelf doe alles omgooien in eigen potten ed en vind dat juist altijd leuk werk om te doen haha)

De zakjes openmaken en leeg schudden is even wat werk maar valt denk ik ook best wel mee als je dat gewoon 1x per zoveel maanden zou doen een keer.

Dat het idd duurder is is wel jammer maar hopelijk dat TS het nog via via kan vinden en groter kan inkopen.