Herkomst vreemd "bass" geluid rond huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:53

Op je smartphone het appje dB meter zetten. Dan is de veroorzaker met de smartphone te vinden. Zoniet alles maakt geluid of tinnitus.

prompter

Re: Herkomst vreemd "bass" geluid rond huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:58

Zit er geen hennepkwekerij in een van je buurpanden :o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:59

Lusitano schreef:
ik had buren die een jacuzzi hadden aangeschaft. Die maakte ook zo'n vreselijk irritant geluid, kon ik echt wakker van liggen. Iemand in de buurt met een bad in de tuin?

Wilde ik net zeggen, mijn jacuzzi maakt ook geluid en als iemand er een warmtepomp op aangesloten heeft is dat extra. En dat staat op de grond, dat kan je niet zien door de schutting heen.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 12:09

prompter schreef:

Dit inderdaad, of andere productie activiteiten. Dat kan je vaak wel horen. Geen sneeuw op het dak bijvoorbeeld of vreemd dure/vaak wisselelde autos of opvallend mooi aangelegde tuinen in combinatie met veel thuis zitten of nachtelijke activiteiten?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 12:22

Gitana schreef:
prompter schreef:

Dit inderdaad, of andere productie activiteiten. Dat kan je vaak wel horen. Geen sneeuw op het dak bijvoorbeeld of vreemd dure/vaak wisselelde autos of opvallend mooi aangelegde tuinen in combinatie met veel thuis zitten of nachtelijke activiteiten?

De panden waarvan ik wist dat er drugsactiviteiten in waren hadden juist helemaal geen mooi aangelegde tuinen, maar gebruikten die plek om allerlei troep in te gooien.Wel het terrein heel goed afgeschermd.

marrlinde

Re: Herkomst vreemd "bass" geluid rond huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-25 16:27

De rivier komt het niet van, ben ik aan opgegroeid en boten hebben wisselende brommen per boot. S nachts te rustig hier en echt constant hetzelfde geluid nu.

Plantage heb ik ook aan gedacht ja, zou me niet eens verbazen. De buren twee huizen verder blowen veel en komen zo vaak de slang voor de CV kraan lenen dat ik me afvraag wat ze op zolder water geven :))

Jacuzzi, niet gezien maar ga nog eens kijken.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:34

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:56

marrlinde schreef:
De buren twee huizen verder blowen veel en komen zo vaak de slang voor de CV kraan lenen dat ik me afvraag wat ze op zolder water geven :))

Of de cv lekt echt en maakt dat geluid omdat ie op sterven na dood is :7