Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik vind jullie echt fantastisch![]()
@Fohadie, de eerste cursusdag is op donderdag 6 februari. Ik moet dan om 9.30u op locatie zijn, de locatie is 5 a 10 minuten lopen vanaf het station (Hoog Catherijne dus).
Ik moet gewoon uitstappen bij het hoofdstation in Utrecht toch?
De cursus duurt tot ongeveer 16u.
Majabeestje schreef:Ik vind jullie echt fantastisch![]()
@Fohadie, de eerste cursusdag is op donderdag 6 februari. Ik moet dan om 9.30u op locatie zijn, de locatie is 5 a 10 minuten lopen vanaf het station (Hoog Catherijne dus).
Ik moet gewoon uitstappen bij het hoofdstation in Utrecht toch?
De cursus duurt tot ongeveer 16u.
Muiz schreef:Als buschauffeur, OV-maatje en nu ook treinverkeersleider help ik graag mocht je tegen dingen aanlopen, voor iedereen trouwens die graag met het OV wilt en ergens tegen aan botst of over twijfelt. Stuur vooral een pb als je graag op de dag zelf een backup wilt hebben, dan stuur ik je mijn nummer en mag je gerust bellen/appen/postduiven sturen als je er niet uit komt of ergens gestrand staat.
mylittlejoy schreef:Allereerst, tof dat iedereen zo behulpzaam is en uitgebreid reageert! Mooi om te zien dat zoveel mensen zo behulpzaam zijn.
Maar bij het lezen van de openingspost heb ik eerlijk gezegd wel zoiets van, okee, open even op z'n minst Google ofzo. Zijn we tegenwoordig dan zo niet meer zelfredzaam dat we niet eens meer de minste moeite doen om iets op te zoeken. Dat je even paniek hebt bij de gedachte (ik ontwijk zelf het OV ook zoveel mogelijk, dus ik snap het) en tips vraagt om op te letten is één ding. Maar ik vind het wel een beetje simpel om zelf grof gezegd geen vinger uit te steken en anderen alles voor je uit te laten zoeken. Zo leer je het voor een volgende keer ook niet.
Maar misschien ben ik wat dat betreft teveel van de 'oude stempel'.
Jolliegirl schreef:Jij oordeeld nu dus dat ze geen vinger uitgestoken heeft....
Goed gedaan! Ik geef je de sticker van de dag......
Ts, kan niet mis gaan vanaf Assengaat helemaal goedkomen!
Citaat:Ik stap in Assen. Maar dan? Hoe weet ik welke trein ik moet stappen? Wat als ik in de verkeerde stap?
Hoe weet ik waar ik moet uitstappen? Wordt dat nog steeds met zo'n onduidelijke kraakstem omgeroepen waardoor je te vroeg of te laat uitstapt? En kan ik gewoon een kaartje kopen bij de trein of online?
mylittlejoy schreef:Jolliegirl schreef:Jij oordeeld nu dus dat ze geen vinger uitgestoken heeft....
Goed gedaan! Ik geef je de sticker van de dag......
Ts, kan niet mis gaan vanaf Assengaat helemaal goedkomen!
Sticker terug!![]()
![]()
![]()
Ik vind het ontzettend lief dat mensen haar zo op weg helpen. Ik plaats gewoon een kanttekening van joh, Google gewoon even iets, dan heb je al antwoord op een aantal van die vragen.Citaat:Ik stap in Assen. Maar dan? Hoe weet ik welke trein ik moet stappen? Wat als ik in de verkeerde stap?
Hoe weet ik waar ik moet uitstappen? Wordt dat nog steeds met zo'n onduidelijke kraakstem omgeroepen waardoor je te vroeg of te laat uitstapt? En kan ik gewoon een kaartje kopen bij de trein of online?
Dat kan je zien als bot zijn, of als tip op de grotere schaal. Met de tip om online te zoeken is ze namelijk denk ik meer geholpen dan nu een antwoord voor deze specifieke reis te geven. Maar he, dat is blijkbaar een verschil van mening.