Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Ik doe groente gewoon bevroren in de pan, net als vlees overigens. Tenzij het eerst aangebraden moet worden zoals bij beef stew.
Charaz schreef:Laten jullie de slowcooker ook onbeheerd aan staan? Ik vind dat toch nog wel een beetje spannend merk ik terwijl ik dat bij mijn wasmachine, droger, koelkast en vriezer niet heb.
Charaz schreef:Laten jullie de slowcooker ook onbeheerd aan staan? Ik vind dat toch nog wel een beetje spannend merk ik terwijl ik dat bij mijn wasmachine, droger, koelkast en vriezer niet heb.
Lay_D schreef:Charaz schreef:Laten jullie de slowcooker ook onbeheerd aan staan? Ik vind dat toch nog wel een beetje spannend merk ik terwijl ik dat bij mijn wasmachine, droger, koelkast en vriezer niet heb.
Tot nu toe heb ik dat nog niet aangedurfd, nu moet ik ook zeggen dat ik dat niet doe met de wasmachine en droger, vaatwasser daarintegen wel.
Ik zie met enige regelmaat op de Facebook groepen dat het nog wel eens mis gaat met een slowcooker, zoals in de brand vliegen of dat de pan knapt/scheurt..
Echwel schreef:01San schreef:Hoeveel liter is jullie slowcooker? Wat is een gangbare maat?
2x russel hobbs too good van 6.5 liter
1 Tefal multicoocker 6 liter
1 van 5.5 liter
En het vakantiepotje van 2 liter..
Ik ben een fan van slowcoocken![]()
Neonlight schreef:Ik heb de grootste crock pot die toen te krijgen was, eentje van 5.7 liter: https://www.bol.com/nl/nl/p/crock-pot-c ... oductTitle
Ik maak meestal voor meerdere keren eten klaar want dat is makkelijk met avonddiensten.