Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Persoonlijke planner 2 weken terug gehad en afspraak ziekenhuis stond toen al. Ik ga het energie technisch ook niet redden. Moet wel veilig heen en terug kunnen rijden naar het ziekenhuis.
Naar wat ik begreep hoeven ze niet in huis te zijn het word vanaf de buitenkant vervangen. Nadeel heb geen deur in de keuken dus met raam eruit kan ook kat eruit. Kans is klein hoor, maar toch die kans met dat 2 niet gesteriliseerd zijn en 1 nu tegen krols aan.
Emj_23 schreef:Woningcorporaties hebben al een enorme uitdaging om alle slechte energielabels voor 2028 weg te werken. Dat moeten ze van de overheid. Als ze maar de helft van het jaar zouden werken…. En hoe zien jullie dat voor je met bouwvakkers? Die renoveren alleen met mooi weer? Dakdekkers en kozijnen boeren die alleen tussen april en september werken?
Renoveren is inderdaad heel erg heftig, als je huurt, je sociale verhuurder is verplicht een sociaal plan te hebben. Daarin staat ook wat je als compensatie kan verwachten. Als je badkamer/keuken etc een x periode niet bruikbaar is, er een steiger staat kan je recht hebben op een vergoeding. Dit verschilt per verhuurder.
Ik begrijp echt dat het heel vervelend is, maar uiteindelijk hebben jullie er ook weer profijt van.
maj0 schreef:Ik heb niet alles gelezen alleen de openingspost. Maar heel herkenbaar. Hier gaan ze ook verduurzamen. Ze beginnen 3 februari. Gelukkig kunnen wij ook ons huis uit. Maar wat een gedoe is het haha.
Ben er heel blij mee begrijp me niet verkeerd maar hele zolder moet leeg alles moet aan de kanten zodat ze bij de kozijnen en zo kunnen.
Ik snap wel wat je bedoel kwa klachten. Hier chronisch ziek en chronisch pijn. En het is gewoon veel. Veel mensen over de vloer veel dingen doen. Kan ook niet wachten tot ze klaar zijn en de rust weer terug keert.