Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Idem voor postadres - ook dat staat niet iedere gemeente toe.
Dus als je een 'excuus' wilt hebben, gewoon zeggen dat jouw gemeente woningdelen niet toestaat, en dat de woningbouw onderverhuren niet toestaat en dat inschrijven op jouw adres daarmee onmogelijk is.
DJZ schreef:Allereerst enorm bedankt voor jullie bijdrage en de gegeven linkjes en het bevestigen van mijn gedachten.
Dat van inschrijven als briefadres had ik idd al wel gevonden, maar echt daadwerkelijk inschrijven kon ik maar weinig van vinden..
Ik zal haar eens vragen wat haar redenen zijn om zich niet uit te laten schrijven in Nederland.
Kan het misschien ook zijn er je in Griekenland een bepaald inkomen of werk moet hebben om je daar te kunnen registreren?
Sansevieria schreef:Morganlefay schreef:AOW kan je "bijsparen" door zelf de premie te betalen. Dat kan via het SVB.
Dat kan ja, maar ik vermoed maar eens zo dat dit niet de intentie is van de moeder van TS
DJZ schreef:Allereerst enorm bedankt voor jullie bijdrage en de gegeven linkjes en het bevestigen van mijn gedachten.
Dat van inschrijven als briefadres had ik idd al wel gevonden, maar echt daadwerkelijk inschrijven kon ik maar weinig van vinden..
Ik zal haar eens vragen wat haar redenen zijn om zich niet uit te laten schrijven in Nederland.
Kan het misschien ook zijn er je in Griekenland een bepaald inkomen of werk moet hebben om je daar te kunnen registreren?
Yavanna schreef:Heerlijk al die experts hier. Geloof me, ik zit er in en ongeacht wat iedereen schrijft. Bij een briefadres gaat dat NIET ten koste van je toeslagen.
Maar het allerbeste kun je contact zoeken met je gemeente, want zij kunnen je vertellen wat zij aan eisen stellen aan de briefadres vrager.
dierenfan schreef:De verrader slaapt nooit en maar 1 persoon nodig.
vuurneon schreef:Schandalig dat ze dat überhaupt vraagt. Dat je broer eraan mee werkte en erger... je moeder dat prima vond. Schaamteloos. Zij gaat in rhodos wonen, zij maakt de keuze. T is wel goed. Ze fraudeert en zadelt jullie dan op met kosten en gezeur.
Verhuizen naar Griekenland en daar ingeschreven staan heeft geen gevolgen voor de wia.
Lindsey_99 schreef:Bij emigratie stopt de opbouw van de AOW uitkering, maar die kan ze zelf aanvullen zodat ze later toch een volledige AOW uitkering krijgt.
https://www.svb.nl/nl/vv/kosten-vrijwil ... -nederland