Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Die met die zingende deuren vind ik leuk, ik weet niet meer waar die van is. Wel mis ik de Coca Cola reclame, met de versierde vrachtwagen 'the holidays are coming, always coca cola''.
Nog niet voorbij zien komen hier in het topic, maar die van de Aldi vind ik zo ontzettend stom.
Die van Bol vond ik vorig jaar al raarwant wat een lekker voorbeeld geef je dan, dat ieder ander zich moet aanpassen en dat je de lol van anderen mag afpakken, ipv dat 1 persoon leert omgaan met een situatie
rien10 schreef:Telpeva schreef:Die met die zingende deuren vind ik leuk, ik weet niet meer waar die van is. Wel mis ik de Coca Cola reclame, met de versierde vrachtwagen 'the holidays are coming, always coca cola''.
Nog niet voorbij zien komen hier in het topic, maar die van de Aldi vind ik zo ontzettend stom.
Die van Bol vond ik vorig jaar al raarwant wat een lekker voorbeeld geef je dan, dat ieder ander zich moet aanpassen en dat je de lol van anderen mag afpakken, ipv dat 1 persoon leert omgaan met een situatie
Tja. Ergens van overprikkeld raken is tenslotte een keuze. Moet ze dat maar niet doen.
Soepblik schreef:Wat bol betreft: ik was de medebedenker van die van vorig jaar (ik werkte als creatief bij het reclamebureau wat onder andere alles voor bol maakt). Ik werk daar nu niet meer, maar weet wel dat er intern op persoonlijk vlak erg veel dingen speelden waardoor het allemaal niet helemaal lekker liep en de bedenkers van dit jaar onder enige druk stonden om het waar te maken (en geloof me - dat is onder normale omstandigheden al een flinke kluif). Vandaar dat 'ie misschien van minder kwaliteit is dan van andere jaren.
rien10 schreef:Telpeva schreef:Die met die zingende deuren vind ik leuk, ik weet niet meer waar die van is. Wel mis ik de Coca Cola reclame, met de versierde vrachtwagen 'the holidays are coming, always coca cola''.
Tja. Ergens van overprikkeld raken is tenslotte een keuze. Moet ze dat maar niet doen.
_San87_ schreef:Tuurlijk niet. Alleen is het wel raar daarom aan andermans eigendom te zitten, niet zo'n beste boodschap. Het was, imo, beter/mooier geweest met de buren te overleggen en dan te laten zien dat de buren zélf de lampen uit doen. Dat is de kerstgedachte. Niet voor een ander bepalen wat er gebeurt met zijn of haar eigendom.
Dat had Bol beter gekund, imo.
rien10 schreef:Dan heb je de lange versie niet gezien. Daarin zie je dat bol een doos met stekker toestanden en een afstandsbediening aan opa aflevert. Vervolgens gaat opa lang de deuren in de straat, legt het een en ander uit en geeft zo’n stekketdooos cadeau. Daarna komt de kleindochter de straat in rijden.