Lau schreef:Ja de link in mijn onderschrift legt alles uit
Wat is er gebeurd?
Gaat het om die huisgenoot die dacht dat hij bezeten was?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:denisesilver schreef:Afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing voor mijn nek. Ruim een jaar geleden van het pard gedonderd en ik blijf zo'n last houden van mijn nek. Vooral bovenin bij de atlas. Kan er geen druk op verdragen. Kan nog niet eens mijn hoofd op mijn hand laten rusten. In slaap komen is ook een drama
Ik heb nu ook al een jaar enorme nekklachten, ben met mijn huisarts het traject ingegaan om Botox in mijn nek ingespoten te krijgen. Dat schijnt enorm te helpen. Maar moest wel eerst fotos en dergelijke maken, dus voor ik het krijg duurt nog ff.
Misschien wat voor jou als er op de fotos niets te zien is?
Pluisje1998 schreef:Ik wordt zo moe van mijn hoofd. Net door een collega afgezet ergens vanuit werk. Toen ik uitgestapt was bedacht ik me dat ze verteld had dat der kleine vorige week onderweg van vakantie ziek was en aan het spugen was.
En nu ben ik bang dat ik dat virus straks ook krijg
JudithGigi schreef:Wil graag de hond achter het behang plakken, helaas hebben we geen behang..
hagelslag schreef:Ik moet nog 2 banen....
Maar moet voor die schijt 2 banen nieuw behanglijm aanmaken.... t is op![]()
[ Afbeelding ]
Foaly schreef:De stagiaire die haar berichten in de team app afsluit met drie hartjes. Noem me ouderwets, maar we zijn je begeleiders, niet je beste vrienden
hagelslag schreef:[ Afbeelding ]
Ik ben al klaar voor vandaag![]()
![]()
Ik kan vrijdag verder met de laatste 2 wanden.... Dan kan ik nog wel een hond achter het behang plakken
daantjuhhh schreef:Polarize schreef:Ik erger me echt goed erg aan dat bureau Maastricht
Oh ik vind het een geweldige serie