Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 16:42

Met de beklimming van de Olympus is het idd redelijk makkelijk om goddelijke paarden te krijgen. Met de trofeeën krijg je er af en toe ook één (naast pasjes en tijdens acties fragmenten en 1x per week een HDO). Vachtencollectie heb je niet zoveel meer aan jammer genoeg (en toch wil ik die dan sparen, ook al verdien je er niets mee :') )

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 16:46

Ik heb ook Howrse! Mijn gebruikersnaam is Nadinetjuhh.
Leuk dat toch best wat het spel nog spelen!

Ik ben altijd heel fanatiek met koeien in het weiland doen. Zo kom je makkelijk aan veel leer en dat is best wat geld waard :)

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 16:53

Ik schop dit topic even omhoog. De laatste tijd heb ik het probleem dat de geschiedenis van wat ik met mijn paarden doe niet wordt opgeslagen. Ik klik een paard aan, doe er wat mee, ga naar een andere pagina, ga weer terug naar dat paard en dan is de geschiedenis links onderin leeg. Niet heel erg, wel irritant. Ik vraag me af of dit aan mijn apparatuur ligt of aan Howrse? Ik heb al alle cookies etc verwijderd, opnieuw opgestart, updates gedaan. Helpt allemaal niet. Hebben anderen dit ook? Of heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 17:25

Ik reageer wat later, ik had nog niet genoeg berichten om hierop te kunnen antwoorden. Die bug die jij hebt @picopico heb ik idd ook, bij mij werkt er ook niks

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 18:13

Oehhh, nu heb ik ook weer zin om te spelen. Vroeger heel veel gedaan. Toch maar even een account aanmaken

Mijn naam is Novacaine, vrienden maken zou leuk zijn!

wendy2009

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 19:02

Mijn naam is wendyhamelink, zou leuk zijn om een ''vriendengroepje'' te starten

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 19:10

Als iemand wat verouderingspunten over heeft. Graag!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 19:20

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de versie vinden?

Althans ik heb jaren op bokt gezeten toen de pasjes na idee nog (makkelijker verkrijgbaar waren.) dus zegmaar een gouden appel die 1pas waard was?)
Toen er nog doelen waren..

Ik ben een aantal jaar terug nog eens terug gekomen maar ik kon niet wennen aan het nieuwe systeem met hoe de pasjes werken. Naar mijn idee klonk het zo 'duur'

Geen idee hoe dit nu is.
Ik zou de opstart nu best lastig vinden denk ik. puur omdat mijn ervaring van jaren geleden anders is. Ik kon er destijds niet aan wennen.

Overigens toen het deels over ging naar een nieuwe verandering gestopt, ik speelde het niet veel meer en heb mijn paarden voor weinig op de markt gezet ook goede paarden.
Gewoon weggegeven.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 19:39

Ik speel het niet meer maar heb nog een vrij grote spaarpot aan zwarte markt items dus als iemand iets specifiek zoekt.

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 20:28

Saaams schreef:
Ik speel het niet meer maar heb nog een vrij grote spaarpot aan zwarte markt items dus als iemand iets specifiek zoekt.

Ik bied me graag aan! Vooral nu verouderingspunten nodig

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 20:29

Wat is je naam op howrse?

Oh ik zie net dat je die punten niet kan weggeven.
Andere wensen?

Dit is wat ik cadeau kan doen.

Afbeelding

Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-25 20:55

Leuk dat jullie nog spelen!

Als je er van af wilt , zou ik wel graag Medusa bloed, vruchtbaarheidstoverstaf en helios straal / harmonie pakket willen :D Naam is hetzelfde als op bokt

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 22:09

Kabayo schreef:

Als je er van af wilt , zou ik wel graag Medusa bloed, vruchtbaarheidstoverstaf en helios straal / harmonie pakket willen :D Naam is hetzelfde als op bokt

Ik heb je iets aangeboden.

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 19:28

T is echt vervelend dat het op de mobiele versie zo anders is dan op de pc... Zoveel meer moeite :=

Ik vind die beklimming van de olympus dus niet zo makkelijk, wat ik ook doe en hoevaak ik het ook doe, ik krijg maar geen speciale paarden
Laatst bijgewerkt door wendy2009 op 11-06-25 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-25 19:30

Saaams schreef:
Kabayo schreef:

Ik heb je iets aangeboden.

Wat lief, dankje!

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 21:18

Ik heb wat mensen vriendschapsverzoeken gestuurd, mocht je graag iets specifieks cadeau willen dan hoor ik het graag, ik geef graag dingen weg!

jitskenienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 10:39

wendy2009 schreef:
T is echt vervelend dat het op de mobiele versie zo anders is dan op de pc... Zoveel meer moeite :=

Ik vind die beklimming van de olympus dus niet zo makkelijk, wat ik ook doe en hoevaak ik het ook doe, ik krijg maar geen speciale paarden

Mij lukt die beklimming dus ook niet... Ik heb het maar opgegeven :')

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 11:27

wendy2009 schreef:

Mobiele versie is echt verschrikkelijk... de app is nu alleen interessant om het grote pakket te kopen die is daar goedkoper.

Beklimming van olympus heb ik deze ronde alle godjes 4x gehaald dus als ik ergens mee kan helpen laat maar weten!

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 18:37

@blackClaw,

Ik zou niet zo goed weten hoe je zou kunnen helpen, op zich hoef ik ook niet perse een godje, maar zou wel geinig zijn.

@Jitskenienke _O-

jitskenienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 09:17

BlackClaw schreef:
wendy2009 schreef:

Mobiele versie is echt verschrikkelijk... de app is nu alleen interessant om het grote pakket te kopen die is daar goedkoper.

Beklimming van olympus heb ik deze ronde alle godjes 4x gehaald dus als ik ergens mee kan helpen laat maar weten!

4 x ???? Hoe dan? Heb je een systeem? of gewoon goed geluk?

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 09:41

De beklimming van de Olympus lukt mij ook wel. Ik vind het alleen een beetje saai waardoor ik het niet veel doe en aan het eind moet haasten om de Griekse god te halen. Met een drachme win ik vrijwel altijd en met een obool meestal.

Die bug die ik eerder had is inmiddels weg gelukkig. Maar nu heb ik dat mijn paarden steeds niet zichtbaar zijn, pas als ik de pagina ververs. Hebben anderen dit ook?

De app gebruik ik alleen als ik niet thuis ben en om die promotievideo's te kijken.

Edit. Ik heb 2500 verouderingspunten, dus als iemand die nog nodig heeft: laat maar weten :P

Yubine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:29

Ik heb nooit begrepen hoe die beklimming van de Olympus moet :+

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 11:55

Als iemand toevallig equus te veel heeft. Graag! Heb er nog 22 hahah

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 12:43

Paardje02 schreef:

Wat is jou naam op Howrse?

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 12:51

Paardje02 schreef:

Zet maar een paard voor 500.000 equus voor me op de gereserveerde verkoop!