Welke handtas heb jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 20:39

Ik heb twee handtassen van BEAR. Erg blij mee! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 09:27

SPARK55 schreef:
Wendy15 schreef:
Ik maak zelf mijn eigen leren tassen :D een van de eerste die ik maakte (met gekregen leer van een oude bank) heb ik nog steeds in gebruik. Nu wil mijn vriend graag een nieuwe rugtas dus ga ik daarmee aan de slag.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een mooie tassen heb je gemaakt . Niet mijn stijl maar hou van creativiteit en ze zijn echt netjes ❤️

Lief, dankjewel! :) ik doe dit nog niet zo gek lang maar wil wel steeds meer verschillende modellen gaan maken :j

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 11:02

Ik ben al jaren blij met mijn tas van Anekke.
Gezien en gekocht in een winkeltje in Zuid Frankrijk.
Laptop en papieren passen er in.
Ben nu op zoek naar een een rugzakmodel.

Popstra

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:17

De tassen van het Nederlandse merk ,,Oh my bag,, zijn ook mooi en degelijk. Heb ze bij de Bijenkorf bepoteld

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:38

Ik haal dit topic even omhoog.
Wat voor tas heb jij uiteindelijk aangeschaft, druif?

Ik ben op zoek naar een zwarte handtas/schoudertas. Niet moeilijk denk je. Maar dan komt het: bijna alle zwarte hand-/schoudertassen zijn afgewerkt met goudkleurige sluitingen. En dat wil ik dus niet.
Alleen kun je daar bijna niet op selecteren. Op internet is het soms lastig te zien. Ik ben er inmiddels achter dat Guess en Liu Yo altijd met goud werken, dus die merken vallen af.

Wie heeft in dit geval de zilveren tip voor mij?

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:45

Vroeger had ik wel eens van designual
Nu maak ik ze net als Wendy zelf:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:56

Fitzroy schreef:

Ik ben op zoek naar een zwarte handtas/schoudertas. Niet moeilijk denk je. Maar dan komt het: bijna alle zwarte hand-/schoudertassen zijn afgewerkt met goudkleurige sluitingen. En dat wil ik dus niet.
Alleen kun je daar bijna niet op selecteren. Op internet is het soms lastig te zien. Ik ben er inmiddels achter dat Guess en Liu Yo altijd met goud werken, dus die merken vallen af.

Ik heb recent deze zwarte tas gemaakt met zilverkleurige fournituren, maar ik vermoed dat die een beetje te uitgesproken is verder? :D

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:04

Ik heb mijn tas zelf laten maken naar mijn wensen. Zou ik zo weer doen, ben er echt super blij mee :j
Afbeelding

Heb ik bij T.as van S.as in R.eek laten doen.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:27

Ik heb afgelopen week in Frankrijk een Laura Vita gekocht. Bruin leer met een bloemenpatroon. Ik ben normaal niet zo van de drukke patronen maar op mijn tas vind ik het heel mooi.

Afbeelding

Hiervoor had ik een desigual die lang meeging, maar uiteindelijk bladerde het leer.

Qua kwaliteit vind ik coach ook mooi. Maar ik sleep die niet de trein in aangezien er geen rits in zit.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:31

Fitzroy schreef:

Ik heb een misako tasje met zilver en volgens mij heeft flora&co ook met zilver.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:40

Cowboysbag heeft tassen met gunmetal beslag, en Beagles ook. Misschien is dat ook een optie.
Net wat donkerder dan zilver, maar het is in ieder geval geen goud :P
Ik wil zelf ook nooit goud, het wordt voor mijn gevoel wat sneller lelijk.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:50

Karlijnxxx schreef:
Ik heb afgelopen week in Frankrijk een Laura Vita gekocht. Bruin leer met een bloemenpatroon. Ik ben normaal niet zo van de drukke patronen maar op mijn tas vind ik het heel mooi.

[ Afbeelding ]

Hiervoor had ik een desigual die lang meeging, maar uiteindelijk bladerde het leer.

Qua kwaliteit vind ik coach ook mooi. Maar ik sleep die niet de trein in aangezien er geen rits in zit.

Oooh dit is helemaal mijn jam <3

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 17:27

Hier alleen Vera Pelle.
Is degelijk, betaalbaar en ze hebben ook veel tassen die er retro uit zien en dat zijn de tassen die in het mooist vind.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 17:46

Ik dacht, ik kijk nog even wat er op MP staat. Kom ik een tas tegen van € 9.300,- :roll: Iets boven budget en ik zou dat ook niet snel doen via MP.

Is Michael Kors echt niet zo goed van kwaliteit? Ik heb daar nog wel een paar leuke gezien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:22

Jawel is prima hoor. Ik heb meerdere Michael Kors tassen. Zijn helemaal prima.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:59

Fitzroy schreef:

Iemand gaf op pagina 1 al de tip voor MyWalit. Ik heb daar 2 leren tassen van en vind de kwaliteit zeer goed. Ik vind het vooral fijn dat er aan de buitenkant een vak met rits zit, handig voor je sleutels. Ze hebben ook zwarte tassen: https://www.mywalit.com/eu/bags/women-bags/?p=1

Een van de tassen is rood en het leer begint wat kaal te worden. De winkel waar ik de tas heb gekocht adviseerde om niet met schoenpoets aan de gang te gaan (geeft af) maar om meubelleer producten te gebruiken. Wellicht een tip waar andere bokkers ook wat aan hebben?

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:21

Ik gebruik voor mijn werk een cowboybag, ideaal.
Als luiertas heb ik een Louis Vuitton Neverfull en voor even snel een leuk vintage Ralph Lauren tasje.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:23

Qimm schreef:
Karlijnxxx schreef:

[ Afbeelding ]

Oooh dit is helemaal mijn jam <3

Dankje! Het heeft een goede 2 jaar geduurd tot ik weer een mooie tas vond was het waard

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:25

Ik heb een handtas van Fred de la Bretoniere. Prachtig soepel leer. Ik heb hem al jaren en ik vind hem steeds mooier worden.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:25

Fitzroy schreef:

Als ik op de michael kors website klik en dan filter op zwart en zilver zie ik zwarte tassen met zilveren details. Kan toeval zijn want er komen ook een aantal gouden tassen naar boven, maar het staat wel heel duidelijk in de omschrijving erbij vermeld.

Ik heb een stuk of 20-30 michael kors tassen waarvan er één iets mindere kwaliteit heeft. De rest is goed.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:29

Lys_PPA schreef:
Ik heb een stuk of 20-30 michael kors tassen waarvan er één iets mindere kwaliteit heeft. De rest is goed.

Zoveel handtassen!!?? Ik heb er maar 1. Ha ha moet er niet aan denken meerdere, ik zou dus altijd in de winkel staan en denken...oliebol...portemonnee zit weer in de verkeerde handtas :=

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:35

Ik heb mijn michael kors net op vinted gezet. Gebruik hem nooit en voelt niet als mijn tas. Kwaliteit is echt super maar ja ik weet niet haha

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:22

@lyss, welke is minder, weet je dat nog?

Omdat ik zo naar tassen aan het kijken was kwam ik uit bij Kurt Geiger. Dat zijn echte tassen helemaal naar mijn smaak. Dus ik denk dat ik switch naar Kurt Geiger.
Heeft iemand daar ervaring mee?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:23

oji schreef:
Lys_PPA schreef:

Zoveel handtassen!!?? Ik heb er maar 1. Ha ha moet er niet aan denken meerdere, ik zou dus altijd in de winkel staan en denken...oliebol...portemonnee zit weer in de verkeerde handtas :=

Ik dacht ook al, zo veel?
Ik heb er weliswaar 2, die MyWalit van pagina 1 en nog een heel praktische canvas van Fjällräven, wat echt mijn dagelijkse tas is, die MyWalit is tegenwoordig meer voor net.

Maar als ik dus van tas ga wisselen ben ik eerst aan het kijken of ik alles wat ik nodig heb, ook wel bij me heb :+

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:49

Het zijn niet allemaal handtassen, ook rugzakken of weekendtassen. Ik ben ook niet zo goed in wisselen namelijk :+
Maar een aantal hebben een eigen doel zeg maar, werktas, opvang rugzak dochtertje, laptoptas, etc.

De tas met mindere kwaliteit is een kleine tas voor telefoon en pasjes. Kan het model online niet meer vinden dus oude collectie. Die bladert aan de binnenkant. Dat heb ik met geen enkele andere tas gehad.