Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SPARK55 schreef:Wendy15 schreef:Ik maak zelf mijn eigen leren tasseneen van de eerste die ik maakte (met gekregen leer van een oude bank) heb ik nog steeds in gebruik. Nu wil mijn vriend graag een nieuwe rugtas dus ga ik daarmee aan de slag.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat een mooie tassen heb je gemaakt . Niet mijn stijl maar hou van creativiteit en ze zijn echt netjes ❤️
Fitzroy schreef:Ik haal dit topic even omhoog.
Wat voor tas heb jij uiteindelijk aangeschaft, druif?
Ik ben op zoek naar een zwarte handtas/schoudertas. Niet moeilijk denk je. Maar dan komt het: bijna alle zwarte hand-/schoudertassen zijn afgewerkt met goudkleurige sluitingen. En dat wil ik dus niet.
Alleen kun je daar bijna niet op selecteren. Op internet is het soms lastig te zien. Ik ben er inmiddels achter dat Guess en Liu Yo altijd met goud werken, dus die merken vallen af.
Wie heeft in dit geval de zilveren tip voor mij?
Ik ben op zoek naar een zwarte handtas/schoudertas. Niet moeilijk denk je. Maar dan komt het: bijna alle zwarte hand-/schoudertassen zijn afgewerkt met goudkleurige sluitingen. En dat wil ik dus niet.
Alleen kun je daar bijna niet op selecteren. Op internet is het soms lastig te zien. Ik ben er inmiddels achter dat Guess en Liu Yo altijd met goud werken, dus die merken vallen af.
Karlijnxxx schreef:Ik heb afgelopen week in Frankrijk een Laura Vita gekocht. Bruin leer met een bloemenpatroon. Ik ben normaal niet zo van de drukke patronen maar op mijn tas vind ik het heel mooi.
[ Afbeelding ]
Hiervoor had ik een desigual die lang meeging, maar uiteindelijk bladerde het leer.
Qua kwaliteit vind ik coach ook mooi. Maar ik sleep die niet de trein in aangezien er geen rits in zit.
Qimm schreef:Karlijnxxx schreef:Ik heb afgelopen week in Frankrijk een Laura Vita gekocht. Bruin leer met een bloemenpatroon. Ik ben normaal niet zo van de drukke patronen maar op mijn tas vind ik het heel mooi.
[ Afbeelding ]
Hiervoor had ik een desigual die lang meeging, maar uiteindelijk bladerde het leer.
Qua kwaliteit vind ik coach ook mooi. Maar ik sleep die niet de trein in aangezien er geen rits in zit.
Oooh dit is helemaal mijn jam
Lys_PPA schreef:Ik heb een stuk of 20-30 michael kors tassen waarvan er één iets mindere kwaliteit heeft. De rest is goed.
oji schreef:Lys_PPA schreef:Ik heb een stuk of 20-30 michael kors tassen waarvan er één iets mindere kwaliteit heeft. De rest is goed.
Zoveel handtassen!!?? Ik heb er maar 1. Ha ha moet er niet aan denken meerdere, ik zou dus altijd in de winkel staan en denken...oliebol...portemonnee zit weer in de verkeerde handtas