Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Tiggs schreef:Ze hadden die haaientanden gewoon niet moeten plaatsen.
Ja wel.
Omdat mensen anders zo de straat op fietsen als ze letterlijk rechtdoor gaan.
Tiggs schreef:[
Huh, waarom zou iemand dat doen als het fietspad doorloopt naar rechts?
(die foto van dat kruispunt op pagina 2, daar fiets je toch niet zomaar rechtdoor?)
DuoPenotti schreef:Tiggs schreef:[
Huh, waarom zou iemand dat doen als het fietspad doorloopt naar rechts?
(die foto van dat kruispunt op pagina 2, daar fiets je toch niet zomaar rechtdoor?)
Omdat ze niet in de gaten hebben dat rechtsaf de weg vervolgen is.
En denken rechtdoor is rechtdoor.
Als je kijkt wat de oude situatie is zonder haaientanden denk ik dat er veel fietsers voor een auto zijn gefietst en het zo duidelijk hebben willen maken.
Voor mij ook niet logisch maar zal denk ik wel de reden zijn
Exitium schreef:Dan nog is haaientanden hier niet de oplossing, daardoor gaan anderen denken dat ze óók voorrang hebben op de fietsers. Wat ze dan hadden moeten doen is een stoeprand in de bocht tussen het fietspad en de rijbaan zodat men niet rechtdoor kon rijden, en iets verder (bij het zebrapad bijvoorbeeld) over laten steken.
Jacquelinee_ schreef:We hebben bij ons in t dorp ook zo een soort kruising waar de gemeente een verkeersbord heeft neergezet om de verkeersregels uit te leggen[ Afbeelding ]
Tiggs schreef:Hagelslag, er mist denk ik een deel van je bericht?
Shadow0 schreef:Jacquelinee_ schreef:We hebben bij ons in t dorp ook zo een soort kruising waar de gemeente een verkeersbord heeft neergezet om de verkeersregels uit te leggen[ Afbeelding ]
Wauw, dat uitlegbord.