Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Verkeerde medicatie bij de apotheek..
Ik was wat jonger nog en checkte dit niet even voor ik de deur uit liep.
Grappige was dat het medicatie was wat bestemd was voor een goede vriendin van mij, maar onze namen lijken in de verste verte niet op elkaar, noch onze geboortedatums of adressen.
xSwanHeart schreef:Een literfles glijmiddel bij mijn Wehkamp-pakketje![]()
En een keer een enorme rol (150 hoog en 100cm doorsnee) isolatiemateriaal toen ik een kapje om het rookkanaal af te sluiten had besteld. Staat nog steeds in de woonkamer, want wat moet je ermee...
Sanet schreef:Wij wonen aan een straat die door 4 dorpen gaat en 4x opnieuw begint met nummeren, maar dezelfde naam houdt. En dat is drama!!
Dus wij wonen op huisnummer 3 van dorp B. Mijn tandarts woont en werkt op huisnummer 3 in dorp A. En het zijn ook twee gewone woonhuizen op huisnummer 3 in dorp C en D.
Maar met regelmaat wordt er dus bij ons bezorgd wat niet voor ons is en andersom.
Het begon met een bos bloemen van mijn schoonouders die op onze trouwdag bij mijn tandarts bezorgd was. Het eerste jaar dat we hier woonden, net nieuwe tandarts uitgekozen ook, 1x daar geweest. Het is tegen 17.00, ding dong, staat mijn tandarts met een bos bloemen op de stoep. Ik snapte er niets van, je gedachten gaan dan zo snel. Heb ik onze trouwdatum moeten invullen dan? Is dat iets wat ze doen als je in dorpen woont? Moet ik dan hem ook bloemen geven als het zijn trouwdag is? Bzzzzzz in mijn hoofd.
Enniewees gewoon verkeerd bezorgd dus. Tandarts moest er zelf ook smakelijk om lachen en wenste ons nog wel een fijne trouwdag.
Daarna een situatie dat er bij ons gewerkt werd om de twee airco’s te installeren, dus overal stonden grote dozen. En ineens toen de werkmannen weg waren, stonden er nog 2 grote zware dozen buiten. Dus ik zonder kijken, dozen naar binnen gesleept. Volgende dag zijn de mannen er weer, dus ik zeg nog: “Oh jullie dozen stonden gister nog buiten, maar staan in de gang hoor!”
Maar zij hadden geen dozen meer. “Watte?!” Ik heb ook niets besteld. Dus toen toch maar even label gekeken. Tandarts gebeld, die stond korte tijd later op de stoep om z’n spul te halen, want was blijkbaar allemaal heel duur spul en hij had al paniek want er stond bezorgd, maar was niet bezorgd.
Het ergste was dat er een grote vrachtwagen voor reed, dikke grote letters erop: Exclusieve keukens. En die mannen beginnen druk die vrachtwagen uit te laden. Hoogglans rode keuken staat voor een deel op m’n stoep, dus ik toch maar naar buiten. “Uhm, wat komen jullie doen?” Ja, we zijn mooi op tijd, we laden alles uit.
Het kostte me echt bijzonder veel moeite om die mannen te overtuigen dat we echt geen keuken besteld hadden. Toen ze bijna alles uitgeladen hadden, kreeg ik eindelijk de pakbon te zien en inderdaad, niet dorp B maar dorp C. Dus ik uitleggen dat wij dorp B zijn en dat ze echt een km of 5 door moeten rijden naar dorp C.
Ik snap niet zo goed waarom ik moest praten als brugman om te zorgen dat die mannen gingen stoppen met uitladen. Als iemand toch zegt: dat is niet voor mij, dan stop je toch meteen? Maar het was: “Nee hoor, hier moeten we zijn”.
Zou ik dat als bewoner en eigenaar van het huis niet beter weten dan jullie of jullie hier moeten zijn of niet?
Kinke schreef:Keell94 schreef:Ja via Bol.com, ik had een scheer apparaat voor mijn vriend besteld maar kreeg een Satisfyer![]()
![]()
Kon gelukkig ook netjes Retour
dat was vast een leuk gesprek met de klantenservice