Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:callippo schreef:Neeeeee, dit kan niet echt zijn[ Afbeelding ]
Doe mij ook maar een kroket (of kaassouffle) maar mijn zoontje van eet het liefst een XL. En ja, dat krijgt hij met gemak weg
Niet dat ik het echt wil weten hoor, maar...... dat spul dat eronder zit, is dat dan mayo of softijs?
Froukje schreef:Lalidan schreef:callippo schreef:Neeeeee, dit kan niet echt zijn[ Afbeelding ]
Doe mij ook maar een kroket (of kaassouffle) maar mijn zoontje van eet het liefst een XL. En ja, dat krijgt hij met gemak weg
Niet dat ik het echt wil weten hoor, maar...... dat spul dat eronder zit, is dat dan mayo of softijs?
Mayo![]()
Ik ga voor de frikadel speciaal.
Tazzey schreef:Suzanne F. schreef:Waarom zou je een frikandel bannen?
Hij was op oorlogspad. Overigens wel mijn favoriete variant van de frikandel.
Haarbal schreef:![]()
Ik ga voor een boterham, en dan een frikandel in tweeen snijden, en dan beide kanten open snijden. Dat past dan precies op die boterham, met de snijvlakken naar beneden. En dan fritessaus en curry er overheenBij mij op stal vroeger was vrijdag frikandellendag, dan kregen we die bij de lunch! Heerlijk!
"zo" als snack bij de patat heb ik toch liever een kroketje
_Nadia_ schreef:tis kwart over 11 hier maar heb net de frituur aangezet. Had gelukkig nog Frikandellen uit Nederland in de vriezer zitten. Overigens wordt ie hier gewoon normaal gegeten, ik hou niet van saus.
Ben duidelijk al te lang weg uit NL want had nog nooit van die discodip frikandel gehoord, en was daar eigenlijk wel blij om ook.