Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Ik bestel dus geen kleding of schoenen online om de reden dat ik tegen al die pakket bezorging ben. Dus wil sowieso zo min mogelijk online bestellen, maar ook omdat als je iets wilt retouren je dus voor een groot probleem zorgt. Want uit vele documentaires komt naar voren dat het gros zo de vuilcontainer in gaat plus bedrijven hebben veel werk aan een retour.
Hoeveel moeite is het nu om gewoon in fysieke winkels spullen te kopen?
SdaphneS schreef:Ik bestel dus geen kleding of schoenen online om de reden dat ik tegen al die pakket bezorging ben. Dus wil sowieso zo min mogelijk online bestellen, maar ook omdat als je iets wilt retouren je dus voor een groot probleem zorgt. Want uit vele documentaires komt naar voren dat het gros zo de vuilcontainer in gaat plus bedrijven hebben veel werk aan een retour.
_San87_ schreef:Mand schreef:Ik werk voor een bekend lingerie merk, bij ons word alles gereinigd/gestoomd/wat nodig is en weer verkocht. Behalve bij sporen van 'menselijk vuil' zoals bloed, poep etc. Kleding met foutjes/beschadiging word naar de outlet gestuurd als het nog wel te dragen is of de stoffen worden gerecycled
Mensen zijn zulke ransapen
Mand schreef:_San87_ schreef:
Mensen zijn zulke ransapen
Ja, maar ook: het kan natuurlijk bij ondergoed best makkelijk gebeuren dat er een beetje bloed/ontlasting op komt. Al hoor je natuurlijk gewoon te passen over je eigen ondergoed
laraxXxemma schreef:SdaphneS schreef:Ik bestel dus geen kleding of schoenen online om de reden dat ik tegen al die pakket bezorging ben. Dus wil sowieso zo min mogelijk online bestellen, maar ook omdat als je iets wilt retouren je dus voor een groot probleem zorgt. Want uit vele documentaires komt naar voren dat het gros zo de vuilcontainer in gaat plus bedrijven hebben veel werk aan een retour.
Winkels, pashokjes, rijen, luide muziek, veel mensen... ik kan het wel, en ik doe het ook wel, maar om nou te zeggen het is een kleine moeiteautisme komt meer voor dan je denkt.
Daarnaast koop ik graag in de sale en in fysieke winkels is mijn maat er altijd als eerste uit, en is het aanbod online veel groter. Ik koop wel graag wat duurzamere merken en gooi maar heel weinig kleding weg. Dat gezegd hebbende shop ik sowieso weinig en gaan er misschien 5 kledingstukken per jaar retour. En bijna altijd omdat de maat toch anders valt dan verwacht.
Wat ik overigens wel echt heel tof vond is dat ik laatst een broekpak heb gehaald bij de WE, sale, in de winkel gepast maar moest 1 maat kleiner, online besteld en dus garantie dat het zou passen en ik het zou houden. Helemaal top. Nog leuker was het mailtje dat ik na 30 dagen kreeg; een kortingscode van 25% op een artikel naar keuze omdat ik niks terug had gestuurd. Heb er niks meer van gekocht want had niks nodig maar vond dit wel echt een toffe manier om je klanten te belonen.
Mand schreef:Ja, maar ook: het kan natuurlijk bij ondergoed best makkelijk gebeuren dat er een beetje bloed/ontlasting op komt. Al hoor je natuurlijk gewoon te passen over je eigen ondergoed
lennie schreef:Een kennis kocht bij Agradi rijlaarzen. Op de doos, stickers onder de zool en labels stond maat 42, zoals besteld. Na het dragen bleken ze knellend krap te zitten aan de voet en bij verdere inspectie bleek er in inie minie letters in de laars geprint dat het maat 41 was. Agradi weigert de laarzen terug te nemen.
Desty schreef:Advocaat van de duivel: wat gebeurt er met de kleding die in de winkel niet verkocht wordt?
Desty schreef:Advocaat van de duivel: wat gebeurt er met de kleding die in de winkel niet verkocht wordt?
Tallie1979 schreef:lennie schreef:Een kennis kocht bij Agradi rijlaarzen. Op de doos, stickers onder de zool en labels stond maat 42, zoals besteld. Na het dragen bleken ze knellend krap te zitten aan de voet en bij verdere inspectie bleek er in inie minie letters in de laars geprint dat het maat 41 was. Agradi weigert de laarzen terug te nemen.
Ja, Agradi is dan ook een webshop waar ze de allerslechtste "klantenservice" (zo mag het eigenlijk niet eens heten) van het land hebben. Het zou mij verbazen als iemand zich hier zou melden dat er wél wat goed gaat met retourneren bij hun.