Malle_meid schreef:Met de jaren ben ik deze periode steeds meer gaan haten, vroeger had ik er lang niet zoveel moeite mee. Nu denk ik ieder jaar "daar gaan we weer". Het ergste vind ik de weinige zon uren die er zijn.
Al die regen en grijze dagen
Nou dat dus...
Op een mooie zonnige dag, of juist wat mistig met alle mooie bladeren vind ik de herfst echt fantastisch.
Zo'n droge, koude dag die eerder genoemd werd, inderdaad heerlijk.
Maar aaaaallllllll die grijze, saaie dagen met vaak regen en dan zo donker..
Ik heb vorige week om half 3 's middags de lichten al aan moeten doen. Daar word ik echt depri van.

Dus dit jaar eens kijken hoe het bevalt om dan een weekje buitenland te doen met weinig kans op regen.
)
Als het echt nat en guur is blijf ik een keer extra thuis met een boek of schilderwerk, maar dat vind ik geen straf. Als je je paarden achteraf in een donkere wei hebt staan dan snap ik het wel. Maar verder kom je toch een heel eind
?
maar het is ook gewoon ontzettend nuttig en fijn en zinvol om een uur helemaal niks te moeten (is overigens wel wennen en moet je ook leren) en die warmte van het zoutbad maakt dat je je kan ontspannen en ik voelde me de week erna ook echt energieker.