SeaSide schreef:
zonnebloem18 schreef:Persoonlijk zou ik klaar zijn met een organisatie die me zo behandeld.
Het feit dat je vader het je zelfs al afraadde als er geen andere vrouwen zouden zijn geeft mij al het gevoel dat het een cultuur is waarin vrouwen eigenlijk niet welkom zijn.
Moet je voor het halen van dat rijbewijs zelf kosten gaan maken? Dan zou ik het zeker niet doen. Ik snap het hele familie ding, maar het is graag of niet.
Ik ben wel dankbaar voor zo een eerlijk beeld/menig van buitenaf, rijbewijs wilde ze vergoeden (wat ik een erg tof aanbod vind).
Alleen is dat totaal niet wat ik in eerste instantie natuurlijk zou willen doen (vergelijkbaar met bij de brandweer willen om brand te blussen maar alleen de auto mogen besturen). En het is natuurlijk niet in 1 dag gehaald z'n rijbewijs.
Als zij het rijbewijs vergoeden dan zeker doen. En dan daarna weer verder kijken. Als het je lukt is het cool. Als het je niet lukt, dan is het iets minder cool maar dan ligt het zeker niet aan jou en hebben ze tenminste je rijbewijs gedokt. Kan altijd nog van pas komen dat je die hebt. En het is dus wel heel cool dat je dan dat rijbewijs hebt. Gewoon doen!