Het opscheptopic. Waar ben jij goed in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:39

moonsparkle schreef:
@rennie Dat vind je klunzig? Ik stapte laatste van de bank af, met pantoffels aan, stapte verkeerd en pof daar lag ik, enkel voet zwaar gekneusd :+ dat was nog dit jaar

Oké dat doe je dan zeker goed lol, die overtref ik dan weer niet :') note; ik struikelde, viel tegen de radiator en toen klapte mijn enkel dubbel toen ik mn evenwicht verloor :')

Oja, ik had het ook voor elkaar gekregen om mn knie op werk te kneuzen door te gaan zitten aan tafel en terwijl ik ging zitten knalde mijn knie hard tegen de stalen poot aan. En ik moest nog naar huis :Y) raad het niemand aan om met een gekneusde knie te gaan autorijden in een schakelbak -O-
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 29-10-24 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:41

moonsparkle schreef:
@rennie Dat vind je klunzig? Ik stapte laatste van de bank af, met pantoffels aan, stapte verkeerd en pof daar lag ik, enkel voet zwaar gekneusd :+ dat was nog dit jaar

Moonsparkle jij bent toch heel goed met paddestoelen vinden en veel ervaring van af weten? Determineren en zo, of haal ik je met iemand anders door elkaar?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:42

Selina en San allebei prachtig!

En Amy wat onwijs gaaf! Ik vind alle outfits even mooi, zo creatief ook, heel leuk!

Ik bedacht me nog een mogelijk nieuw talent. Ik zit sinds dit jaar bij een Muziektheater groep en daar is het de bedoeling dat iedereen in een werkgroep meehelpt. Dus bijv. rekwisieten, decor, kleding etc. Dus ik heb me aangemeld voor de kleding omdat ik goede contacten heb met een theatergroep hier in de stad die kleding verhuren.
Maar daar bleef het niet bij, ik ben mensen gaan aankleden. Setjes maken, dingen combineren, daarna afstylen. En dat is echt heel goed gelukt, ik ben er zo trots op. Ik had zoiets nog nooit gedaan maar ik ben zo blij met hoe het is geworden. En daar heb ik dus ook zelf voor geknutseld, zoals die hoed.
Vanaf morgen gaan we in het theater doorloop doen en dan vrijdag premiere. Ik heb er zoveel zin in. Het is trouwens de musical Titanic dus de kleding was echt heeeeel gaaf om te doen :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:43

Ah ja Pien dat klopt :D ik vind het denk ik gewoon lastig om van mezelf te zeggen dat ik ergens goed in ben, maar wat je zegt is waar ik kan mezelf best wel goed noemen met betrekking tot vanalles rondom paddenstoelen en eetbare planten/natuurweetjes

Laurora

Re: Het opscheptopic. Waar ben jij goed in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 20:52

Wat leuk moonsparkle! Ik ben nog niet heel goed te noemen, maar ook al een paar jaar bezig met paddestoelen determineren.
(vooral hoofdgroepen dan, er zijn er nog steeds heel veel die "ehh... Een bruine" genoemd worden)
Het is momenteel goed vertoeven in de natuur! <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:54

Ik kan goed fotoshoppen en ben ook wel goed met paarden. 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:56

Ik ben goed in dingen onthouden en zie veel details

En ik ben heel goed in met dieren knuffelen <3 Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:14

Ik ben goed in mijn botten breken maar eigenlijk ben ik daar niet zo blij mee :')

Ik ben wel een goede luisteraar. Dat is iets positiever :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:18

Ik ben goed in afzien :')

In 2022 heb ik de indian summer ultra trail hardgelopen van 77km, in 10 uur.

Verder heb ik pittige marathons en ultra's gelopen door de natuur. Inmiddels 36 stuks.
En daarbij moet je soms flink afzien.
In 2022 liep ik 13 (ultra)marathons.

Dit jaar heb ik het iets rustiger aan gedaan met tot nu toe één trailmarathon en twee ultra trails (44km en 55km).

Afbeelding

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:27

Ik ben goed in op krukken lopen, op 1 been de trap op/af te gaan enz. Of ik nou echt blij ben met dat ontwikkelde talent.. :’)

Verder ben ik goed in het onthouden van hoe laat er een trein komt en waar deze heen gaat, ook vrij nutteloos gezien ik nooit meer met ov ga

Oh, ik kan wegen/routes in 1x onthouden. Die is dan wel weer handig :)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:32

Britta31 schreef:
Eigenlijk in niets,ik kan wel de namen van de kinderen boeren :D

_O- _O- _O-
Soms mis je een like knop op bokt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:36

Wat een leuk topic, en wat komen er veel mooie creaties voorbij!

Ik was goed in tekenen/schilderen. Maar door tijdgebrek heb ik dat eigenlijk al jaren niet meer gedaan :=
Afbeelding

En ik ben aardig goed in fotografie..
Afbeelding

En verder kan ik goed zuinig leven, besparen op boodschappen enzo, dat is ook echt een sport inmiddels haha :))

Verder kan ik vooral van heel veel een beetje :') Ik kan een beetje klussen, een beetje zeilen, een beetje koken, een beetje paardrijden, een beetje webdesignen enzo en daar blijft het bij haha
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 29-10-24 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:44

Solleke_Noah schreef:
Ik ben vrij goed in pyrografie (branden op hout) vind ik. Natuurlijk veel ruimte voor verbetering, maar ik maak best mooie dingen met beperkt materiaal :D

Ha, eindelijk die pyrografie waar je het in je onderschrift over hebt! Ik vind trouwens dat je er nog wel iets bij mag noemen Solleke: je bent goed in nandoes houden!

Ik ben goed in schrijven. Niet dat ik hele romans aflever, maar het kost me weinig moeite om iets helder en leesbaar in woorden te vatten, of het nou uit eigen beweging of op commando is.

Verder ben ik goed in mezelf zijn. :p Dooddoener, zeg je nu. Maar wat ik bedoel: veel mensen willen ontzettend graag anders zijn maar varen dan toch weer de gebruikelijke koers. Ik heb van mezelf niet de neiging om hetzelfde te praten, dezelfde muziek leuk te vinden, dezelfde vakantie te houden, dezelfde hobby's te zoeken als iedereen.

Tot slot kan ik aardig componeren. Ik hou de formulering expres bescheiden, want als muziekwetenschapper werk ik dagelijks met de muziek van écht geniale componisten - en daar kan ik niet tegenop. Dus laat ik het in dressuurtermen zeggen: mijn compositievaardigheden zijn geen Olympisch niveau maar misschien toch wel M of Z.

Overigens geen onaardig initiatief, dit topic!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:48

Wat kunnen mensen mooie dingen maken! Ik kan niet zo veel met mijn handen :D, maar wel veel met mijn hoofd. Ik heb een IQ van 142 en dat komt me in mijn werk heel goed van pas, maar privé ook. Ik doorzie dingen snel en doe altijd wel wat cursussen voor de lol. want leren gaat zo makkelijk, heerlijk!

(en toch klinkt het heel opschepperig terwijl ik ik er niks voor heb hoeven doen, maar ja, in dit topic mag het geloof ik := )

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:56

Ik heb heel goed ruimtelijk inzicht. Ik moet ook altijd de auto inpakken voor vakantie enzo :Y)

Echt lastig om iets te bedenken, ik kan best veel maar ik vind mezelf nergens echt goed in.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:08

Duiken, lesgeven, onderwaterfotografie, leren, kompas lezen, en paarden trainen in de basis. Ik ben goed in autodidact zijn.
Maar ik ben totaal niet creatief.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:11

Wat een gave talenten allemaal.

Ik ben dan wel heel saai :+ maar ik kan gewoon goed koken. Da's ook mijn enige talent volgens mij :))

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:14

Nientsje schreef:
Wat een gave talenten allemaal.

Ik ben dan wel heel saai :+ maar ik kan gewoon goed koken. Da's ook mijn enige talent volgens mij :))

Hoezo is dat saai? Super handig als je kan koken. Eten is toch vrij essentieel.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:46

Wat een leuk topic en ook leuk dat er zoveel verschillende talenten voorbij komen :)
Vroegah kon ik wel het alfabet boeren, hoe, geen idee.. Dit nav de poster die schreef over de namen van de kinderen boeren :D
Verder ben ik erg goed in incasseren, vooral mentaal.
En ik kan heel goed met draadjes en koordjes overweg en ben dol op micromacrame, waar ik eigenlijk wel goed in ben :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze is van echt zijde gemaakt, en ieder blaadje is nog kleiner dan mijn vingernagel
Afbeelding

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:50

Fantastisch topic, en wat een talenten komen er voorbij!

Ik ben goed in discipline hebben en geconcentreerd iets doen. :') Wel handig om te zijn, maar ik vind de creatieve kunstwerken leuker om te bekijken

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:28

Supervixen schreef:
Ik ben goed in afzien :')

In 2022 heb ik de indian summer ultra trail hardgelopen van 77km, in 10 uur.

Verder heb ik pittige marathons en ultra's gelopen door de natuur. Inmiddels 36 stuks.
En daarbij moet je soms flink afzien.
In 2022 liep ik 13 (ultra)marathons.

Dit jaar heb ik het iets rustiger aan gedaan met tot nu toe één trailmarathon en twee ultra trails (44km en 55km).

[ Afbeelding ]

Damn ik vind dit zo knap hè :wow: hoe hou je het vol!! Echt respect hoor!

Amyyy schreef:
Verjaardagen onthouden. Niet dat ik er dan vervolgens iets mee doe, dus vrij nutteloos :Y)

Maar ik ben wel heel creatief, als in, al mijn Halloween outfits heb ik de afgelopen jaren zelf gemaakt met spullen die je overal kan vinden. Denk aan tafelkleden, touw, toegepaste, draad, steentjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een super toffe outfits <3

Die micomacrame hier boven is ook tof zeg, vooral die laatste vind ik erg mooi <3 knap dat gepriegel!

Ik word zo blij van dit topic :D

Oja ik ben ook heel goed in het spelletje “Set!” alleen wil niemand het nu meer met mij spelen :') :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:54

Ik kan best veel :')
Ik ben creatief. Had in ons vorige huis een levensgrote esdoornboom in de hoek/plafond gemaakt met lampen erin. Was super gezellig. Maak tevens cosplaypakken van evafoam.
Ik ben drummer van origine en kan veel instrumenten spelen op gehoor.
Ik ben handig met photoshop en illustrator en kan zelf logos maken en huisstijlen ontwikkelen voor bedrijven (en dus ook mn eigen bedrijf).
Ik kan studeren. 4 jaar HBO cumlaude afgestudeerd, daarna eigen bedrijf, 2021 nieuwe post HBO studie en nu in afronding. En start volgende maand nieuwe opleiding in het maken van bodycastings. Wil dat gaan focussen op beelden maken van dierenpoten (hond en paard).

Kan ook leuk tekenen.
Kan goed met mensen omgaan ondanks dat ik introvert ben. Kan goed voor mezelf opkomen en grenzen trekken en beheren. Ben best een leuke werkgever denk ik.
Weet veel van UWV en arbotrajecten, tevens veel van rolstoelen en hypermobiliteit. Daarvoor vragen mensen me door heel NL om hen te adviseren en begeleiden. Best een eer.

Zo... Tot zover mn egopost. Hahaha voelt wel fijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:14

Ik wil een foto van de esdoorn zien :P

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:15

Hutcherson schreef:
Ik ben drummer van origine en kan veel instrumenten spelen op gehoor.

O ja, da's een goeie: ik speel ook best veel instrumenten. Ik wilde dat er niet bij zetten omdat ik geen enkel instrument echt virtuoos beheers, maar ik kan wel, door een mengsel van aanleg en theoretische kennis, gauw muziek uit iets krijgen. Blokfluit, klarinet, piano, orgel, gitaar, ukulele, draailier... ik kom er heel aardig mee uit en daar ben ik best trots op. (En alleen in de eerste drie heb ik ooit les gehad.)

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:21

Ik ben een goede natuurkundige en heb een ongekend doorzettingsvermogen.

Helaas heb ik geen creatieve skills.