- Bestuurders die bij een tweebaans verkeerslicht links gaan staan en vervolgens geen gas geven.
- Bestuurders die ver onder de maximale snelheid rijden.
- De weerapp die nooit klopt.
GraceZarif
Geplaatst: 28-10-24 21:47
Linda de mol met een overdreven speciale glow filter in Gooise vrouwen (lijkt wel een aureool ) en dan zeggen dat dat moest vanwege weersomstandigheden, toevallig alleen bij haar.
Mensen die hun auto dubbel of zo scheef in het vak parkeren dat je niet in het vak ernaast kan staan. Vooral in drukke parkeer garages.
Dat ik niet nog een kat mag van mijn man
Dat het weekend niet 5 dagen duurt
Mensen die 'me' ipv 'mijn' of 'na' ipv naar gebruiken ga ik slecht op. (Ben verder geen taalnazi)
Wachten vind ik stom. En dan vind ik het stom dat weinig geduld heb.
Koude voeten
Files op de weg
imaudy
Geplaatst: 28-10-24 22:04
Mensen die niet doen wat ze beloven en dan als je het nog een keer vraagt "ja hoor" zeggen en het dan toch niet doen. Mensen die speklapjes eten. Dat het op zondagmiddag zo druk is in het bos.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 28-10-24 22:07
Wat is er met mensen die speklapjes eten?
Xandyandme
Geplaatst: 28-10-24 22:09
Batterijen van elektrische fietsen die op maandagochtend halverwegen het traject woon-werk besluiten dat het voor hun ook maandagochtend is en in staking gaan
Mensen die iets aan je vragen en dan je antwoord gewoon negeren en doen wat ze eigenlijk al van plan waren. Vraag me dan niets he...
Opgedirkte kleine meisjes met opgedirkte kleine pony's en hun instagramprofielen die door moeders "uitgemolken" worden voor de zoveelste sponsordeal... ik moet ervan Leer die kinderen deftig rijden en omgaan met pony's ipv show verkopen met sporen aan die voetjes die alle kanten opgaan en te scherpe bitten in die heel beweeglijke kinderhanden.
Mensen die niet zelf kunnen nadenken over bepaalde dingen...
imaudy
Geplaatst: 28-10-24 22:15
Telpeva schreef:
Wat is er met mensen die speklapjes eten?
Varkens zijn leuk
Anomien
Geplaatst: 28-10-24 22:17
Artikelen die wel graag een serieuze toon willen voeren over koolstofdioxide maar niet weten hoe je de scheikundige afkorting schrijft… het is niet moeilijk mensen. CO₂ En als je twijfelt… Google het. Net als elk ander woord is het te moeite waard gecontroleerd te worden voordat je iets wil verspreiden.