Sleeptracker van max 150 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-24 15:19

DuoPenotti schreef:
Toevallig heb ik die.

Die is echt heel basic, maar de body battery neemt hij wel mee.
Hij kan geen trappen tellen.
En op zijn scherm zie je amper wat omdat deze echte wijzers heeft, wat ik juist wilde.
Dus het meeste kijk je via de app op de telefoon.
Heeft geen eigen gps, dat gaat via de telefoon.

Die van mijn vriend die doet er veel meer mee op de horloge. Want dat hele scherm kan tekst geven, dus een appje lezen als voorbeeld. Maar ook de BB aflezen.
Heeft een eigen gps enz.

Het is dan net wat wil je er allemaal mee kunnen.
Zet ze maar eens naast elkaar, dan zitten er best verschillen in

Dus de body battery is enkel af te lezen in de app op dat model dan? De andere functies maken me niet veel uit, ik wilde eigenlijk vooral een horloge hebben maar de body battery vind ik erg interessant.
Had jij er ooit last van dat het wat knelde? Mijn vorige zat niet altijd even comfortabel, hij duwde bijvoorbeeld tegen mijn polsknobbel (geen idee hoe het echt heet) aan van tijd tot tijd. Erg comfortabel was dit zeker niet. Zeker als je wat strakkere mouwen hebt aan een vest durfde het wel een tegenwringen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 15:23

BeFunny schreef:
Goof schreef:

Dat is niet iets wat een tracker/ horloge kan natuurlijk.
Hij kan niet aangeven of jij teveel gedronken hebt, het te warm had, of je naar de wc moest en daardoor onrustig sliep of wat dan ook. Hij kan alleen registreren dat het zo is. Meer niet.

En wat je doet met die info (vooral qua betrouwbaarheid) is aan jou.

De duurdere modellen kunnen echt meer dan je denkt.
Die geven idd aan als je onrustig hebt geslapen. Je hrv daalt ook als een malle als dat een paar nachten zo is en als je gedronken hebt zie je ook verschil vaak in het ritme. Als je er intensiever op gaat letten herken je dan ook een patroon.
Met name de Garmin horloges met hrv meting worden ook aangeraden door ziekenhuizen. Ook je hartslag in rust meet hij heel goed en als daar ineens een piek is dan zie je dat ook terug. Dus zo gek is de gedachte aan een goede smartwatch niet echter voor de prijs die ts ervoor over heeft heb je niet zo'n watch.

Ja precies, ik heb ook zo'n model.
Ze kunnen het allemaal waarnemen en registreren. Ze kunnen zeggen DAT je slecht geslapen hebt, maar ze kunnen niet aangeven WAAROM je slecht geslapen hebt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 16:01

Je kunt het getal van de BB wel aflezen. Maar enkel het getal en 1 uur terug.
Zo ook met de hartslag enz.

Maar de grafiek van de hele dag en dagen daarvoor niet.
Dan moet je de app openen.

Bij varianten waar het hele horloge een scherm is kan dat dus wel.

Waidida schreef:
]
Dus de body battery is enkel af te lezen in de app op dat model dan? De andere functies maken me niet veel uit, ik wilde eigenlijk vooral een horloge hebben maar de body battery vind ik erg interessant.
Had jij er ooit last van dat het wat knelde? Mijn vorige zat niet altijd even comfortabel, hij duwde bijvoorbeeld tegen mijn polsknobbel (geen idee hoe het echt heet) aan van tijd tot tijd. Erg comfortabel was dit zeker niet. Zeker als je wat strakkere mouwen hebt aan een vest durfde het wel een tegenwringen