Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dahlia85 schreef:Unwritten schreef:Naast alles wat genoemd is, vervang de stoffen matten voor rubberen all weather matten.. zeker als je ook wil slapen in de auto.
Hier ben ik wel benieuwd naar, waarom?
Lalidan schreef:Dat die lifehammer niet werkt, is niet waar. Het werkt niet zoals het bij oudere auto's werkt, namelijk dat je 1 tik tegen het raam heeft en het hele raam eruit klapt (inderdaad, zijraam). Bij gelaagd glas heb je meerdere tikken nodig én je moet daarna tegen het raam duwen, zodat je het er in 1 geheel uit duwt. Het is lastiger, het kost meer moeite, maar het kon nog steeds wel eens je enige kans zijn eruit te komen. Dus gewoon erin leggen dat ding.
Overigens zijn die moderne autos überhaupt een ramp om uit gehaald te worden als er iets fout gaat, maar dat terzijde.
Sodeletuut schreef:Uitvinding van de eeuw (voor elke oudere auto trouwens!!!)
Een FM-transmitter! Daarmee tover je elke auto om tot eentje waar je via je radio, je eigen muziek kan luisteren! Je steekt hem in het sigaretten ding, en zorgt dat hij op een frequentie staat waar geen zender op zit, en daar zet je je radio ook op, en voila! Al het geluid van je telefoon speel je via bluetooth over de radio!
dioni schreef:Heeft iemand eigenlijk ervaring met zo'n schiet ding met veer ipv een life hammer waar je mee moet slaan? Ik overweeg er een paar aan te schaffen.
dioni schreef:Heeft iemand eigenlijk ervaring met zo'n schiet ding met veer ipv een life hammer waar je mee moet slaan? Ik overweeg er een paar aan te schaffen.