Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Mooi huis en leuk project. Het is dat wij de paarden aan huis hebben en mijn oma in Amsterdam woonde, maar heb ook weleens op Funda gekeken of haar huis te koop staat.
Ons huis is ook meer dan 100jr oud en je schrikt wel wat je tegenkomt soms. Inmiddels zeggen wij; we schrikken niet meer, maar zijn vooral verbaasd.
Bedrading vernieuwen is nodig, maar ook een fijn gevoel. Denk ook gelijk aan je melders als je klaar bent en zorg dat je verzekering op orde is.
Wij waren hier gelijk gaan wonen ivm werkverandering op grote afstand en de paarden. Hadden dus de wasmachine even aangesloten op plek die daarvoor aanwezig was.
Al snel begonnen we aan de bedrading en haalden we dus de oude stopcontacten weg. Hele binnenwerk was al aan het smelten.........Je weet niet hoelang het al zo was, maar je schrikt wel.
We hadden wel op dag 1 overal al melders opgehangen voor als......
Wij hebben gekozen voor kunstofkozijnen met houtprint. Op zich mooi en zou dan onderhoudsvrij zijn, maar ik vind het effect van de houtprint iets te weinig. En binnen is wit. Pas later zag ik dat je daar ook keuze in kan maken....
Vooral alles naar eigen smaak doen en ervan genieten. Het is zo Januari en dan is het echt.
Hannanas schreef:Leuk ik volg! Vind het altijd grappig als er bokkers in detail treden. Zoals die telefoon halverwege in de keuken gemonteerd. Zoekplaatje
Ben benieuwd wat jullie er uiteindelijk van maken. Hoe is de achtertuin nu?
chanicha schreef:Ben erg benieuwd hoe het resultaat gaat zijn maar vind het knap hoe jullie alles plannen en doen!
Fitzroy schreef:Leuk, capriootje. Ik ga volgen!
Wat ik me afvroeg, heb je daar geen last van de A44?
Marion_ schreef:Leuk om te volgen! Wij hebben begin dit jaar ons huis ook helemaal verbouwd, met nog een aanbouw er bij aan.
Heb zoveel plezier gehad aan het uitzoeken van alles en nu zo trots en blij met het eindresultaat![]()
Mooie tegels heb je gekozen! De beige wandtegel, is die van Grespania? Lijkt heel erg op onze wandtegel
Capriootje schreef:Tof zeg! En ook fijn dat het nu helemaal bevalt. Soms vind ik dat nog wel lastig en spannend hoor. Of het totaal plaatje straks ook zo mooi is als in ons hoofd.mijn vriend is heel erg kleurenblind en probeert zich toch met kleuren te bemoeien. Je kan je vast voorstellen hoe dat dan soms gaat haha. Maar we doen het echt samen en het is een heel leuk avontuur
superpony schreef:Ik ken niemand die kleurenblind is. Wat ziet hij bij de kleuren die jullie nu hebben gekozen?
Zijn er dan ook kleuren die in principe mooi matchen en voor hem echt storend zijn? Of heeft hij gewoon meer moeite om iets te matchen?
Lastig, want hij moet er ook tegenaan kijken en als het voor hem totaal anders overkomt, moet je toch iets vinden wat beide mooi vinden.