cissy schreef:Gefeliciteerd Morganlefay!
Ik heb gisteren voor mijn werk bij een pand van ons een glasvezel aansluiting aangevraagd bij O-di-do. Zou 1 dec effectief worden en voor die tijd wordt eea naar binnen geleid (kabel ligt bij voordeur) en aangesloten. Ik ben benieuwd!
Het regelen duurde een kwartier, nu de uitvoering nog.
Zoals ik toen al dacht gaat dit met horten en stoten.
Weken geleden al de doos met modem etc binnen gekregen. Intussen ook monteurs op locatie gehad. Ze konden nergens de kabel onder de grond vinden, hebben echt wel gegraven en gezocht maar niks gevonden.
We zouden gebeld worden voor nieuwe afspraak. Ik kreeg een mail dat ze nog geen reactie op hun kaartje in de brievenbus hadden gehad voor maken nieuwe afspraak.
Ja duh... we zijn aan het verbouwen en de modem moest ook niet voor niks naar ander adres, ik had telefoonnr gegeven bij het afsluiten van contract, bel dat dan even ipv kaartje door de bus bij een bouwput.
Zucht... ik dus gebeld naar klantenservice om die afspraak te regelen. Ik kreeg een dame ad telefoon die van alles wilde weten, incl naam contractant. Ik heb alle gegevens verteld (want ik had het zelf afgesloten iov mijn werkgever) nee hoor, ze moest persé degene spreken wiens geboorte datum op contract stond.
Die was op klantenbezoek en niet bereikbaar, is zijn broer de mededirecteur ook goed? Nee.
Hallo het gaat hier om het maken van een afspraak moet je daar persé de 'grote baas' voor spreken??? Ja, dat moet.
Weer zucht....
Grote baas een mail gestuurd of hij zelf even wilde bellen.
Hij gebeld, kastje muur en weer terug.
Nu gaat O-di-do mij weer bellen om een afspraak te maken...
Echt...
1 dec gaan we niet meer halen denk ik. De halve straat moet open om die kabel te vinden, nou is het toch nog een bouwput en Stedin moet ook nog graven voor de elektra.
Nou kan ik over Stedin nog een soortgelijk topic openen want we zitten al sinds april op aansluiting te wachten en dat schuift steeds op en wordt nu april, althans als we dat halen.