DoretteK schreef:Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig. Iemand enig idee of er dan goede deals zijn?
Anders ga ik hem wellicht gewoon nu kopen...
Ik heb vorig jaar een nieuwe telefoon gekocht met black friday korting.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DoretteK schreef:Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig. Iemand enig idee of er dan goede deals zijn?
Imre schreef:Hier nog iemand die hoopt dat er ergens een korting is voor Ariat, ik heb nieuwe outdoorlaarzen nodig.DoretteK schreef:Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig. Iemand enig idee of er dan goede deals zijn?
MerleSimone schreef:Ik hoop op kinderkleding met goede korting, vooral de wat duurdere winkels en merkjes dan Hema. 2 jaar geleden een hele rits Name It ingeslagen voor ruim 50% korting, scheelt toch behoorlijk.
x_Elise schreef:Mocht iemand korting vinden op Kentucky artikelen dan hoor ik dat graag! Ik hou zelf ook allerlei kanalen in de gaten omdat ik meerdere dekjes en beschermers wil aanschaffen
Imre schreef:Hier nog iemand die hoopt dat er ergens een korting is voor Ariat, ik heb nieuwe outdoorlaarzen nodig.DoretteK schreef:Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig. Iemand enig idee of er dan goede deals zijn?
Martine schreef:Hier hoop ik op een goede aanbieding van KPN. Ik wil overstappen met tv/internet/sim only.
Daarnaast ben ik al een tijd op zoek naar een zadelkast maar dat zal wel niet gebeuren dat die in de aanbieding zijn...