Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trysteffy schreef:Foaly schreef:Dan eerst maar eens je poot stijfhouden, weer 32 uur gaan werken en dan heb je ook tijd om naar de POH te gaan. Personeelstekort is NIET jouw probleem en moet je ook niet jouw probleem maken.
Ik bied yhet zelf aan
Foaly schreef:Even een kanttekening, als de POH een afspraak wil plannen op een dag dat TS normaal gesproken werkt, moet een werkgever daar ook vrij voor geven. Het is niet dat je één dag in de week vrij bent dat je daar automatisch alle niet-werkgerelateerde afspraken op zult kunnen plannen, zo'n POH heeft ook zijn eigen weekschema.
Maar TS, mijn punt blijft staan: stop eerst eens met jezelf weg te cijferen voor je werk, want daar is nog nooit iemand beter van geworden.
trysteffy schreef:Die groepssessie waar ik dus niet naar toe kon duurde ook een half jaar tot een jaar… daarom dat mijn werkgever daarop zei dat dat dus niet gaat…
Nyaleti schreef:Is je werkgever niet verplicht je vrij te geven voor huisartsen, ziekenhuisbezoeken en dus ook poh / psycholoog?
Jammer dan dat ze jou geen uur of dagdeel kunnen missen. Ze hebben een groter probleem als je uiteindelijk helemaal uitvalt.
Als ik het vergelijk met de POH hier: die werkt 2 ochtenden en zit propvol. Als zij een keer tijd heeft, heb je maar gewoon te kunnen anders kun je een maand zitten wachten.
AmyJamess schreef:Nyaleti schreef:Is je werkgever niet verplicht je vrij te geven voor huisartsen, ziekenhuisbezoeken en dus ook poh / psycholoog?
Jammer dan dat ze jou geen uur of dagdeel kunnen missen. Ze hebben een groter probleem als je uiteindelijk helemaal uitvalt.
Als ik het vergelijk met de POH hier: die werkt 2 ochtenden en zit propvol. Als zij een keer tijd heeft, heb je maar gewoon te kunnen anders kun je een maand zitten wachten.
Geen idee of het klopt, maar mijn therapeut vertelde mij toendertijd dat therapie onder ziektewet viel.
Mijn werkgever was het daar het niet mee eens en moest ik gewoon vakantie uren inleveren.
Maar ik hoorde van mijn oom dat een werknemer bij hem ook gewoon ziekgemeld stond op de dagen dat zijn werknemer therapie had.
Geen idee of het je lukt ts, of dat je iemand hebt die dat voor je kan uitzoeken. Maar lijkt me wel verstandig om dat uit te zoeken, vooral gezien ze jou daar geen vrij willen voor geven.
trysteffy schreef:Die groepssessie waar ik dus niet naar toe kon duurde ook een half jaar tot een jaar… daarom dat mijn werkgever daarop zei dat dat dus niet gaat…
Nou de poh dat voor een uurtje was ik er ook niet mee eens maar toch heb ik daar niks meer over gehoord want ze gingen toch kijken. Maar wat ik al zei dan ga ik wel naar mijn collega toe om te vragen of die het erg vind om een uurtje zonder mij te kunnen. Dat hun maar pech hebben gehad…