Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Wat bij ons erg populair is (niet alleen voor kerstpakketten) zijn onze organisatiesokken. Die lijken een beetje op Happy Socks, maar dan met elementen die bij onze organisatie passen. Als je medewerkers zich erg bij het bedrijf betrokken voelen is zoiets misschien leuk.
En verder vind ik zelf iets van Pineut altijd leuk. Dan kunnen mensen zelf een tafelwater of likeur maken. Is misschien ook iets dat ze bij het kerstdiner op tafel kunnen zetten.
Punz schreef:Ik vind echt alles leuk om te krijgen, behalve een bon.
Dat vind ik zo "we moeten iets doen, maar zoek het zelf maar uit".
Gewoon een meer of minder traditioneel kerstpakket, wat je lekker uit kunt pakken, de inhoud kunt "ontdekken". Heerlijk vind ik dat. En ja.. daar zitten misschien dingen in die ik niet lekker of leuk vind. Maar dan is er altijd wel iemand die dat wél lekker of leuk vind, en dat dan aan die iemand geven vind ik óók leuk
Het is voor mij dát, of doneren aan een goed doel..
Maar oohhh.. Geen bonnen. zo ongelofelijk treurig vind ik dat...
Punz schreef:Ik vind echt alles leuk om te krijgen, behalve een bon.
Dat vind ik zo "we moeten iets doen, maar zoek het zelf maar uit".
Gewoon een meer of minder traditioneel kerstpakket, wat je lekker uit kunt pakken, de inhoud kunt "ontdekken". Heerlijk vind ik dat. En ja.. daar zitten misschien dingen in die ik niet lekker of leuk vind. Maar dan is er altijd wel iemand die dat wél lekker of leuk vind, en dat dan aan die iemand geven vind ik óók leuk
Het is voor mij dát, of doneren aan een goed doel..
Maar oohhh.. Geen bonnen. zo ongelofelijk treurig vind ik dat...
Suzanne F. schreef:Ik word juist het meest blij van zo’n keuzekadoshop. Dan kan ik zelf kiezen of ik een plaid of een borrelplank of iets anders wil. En doneren aan een goed doel kan ook. En een cadeaubon uitkiezen kan ook van allerlei webwinkels. Ik heb echt 9 van de 10 niks aan de kerstpakketten en die gaan dan zo naar de voedselbank of de kringloop.
Goof schreef:irisdepony schreef:Het is onpersoonlijk, maar toch voor iedereen leuk: een stuk chocola met een bon
Dat zou ik helemaal niet leuk vinden; ik vind chocola helemaal niet lekker.