Ja, wat zijn ze lelijk he? Zo lelijk dat ze leuk zijn
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-08-24 14:38
Nee ze zijn niet lelijk ze zijn leuk. De kikker heb ik ook maar ook daar de lichtjes die niet meer werken. Zo leuk dat ze je aankijken met hun oogjes in het donker
Maar ik ben wel benieuwd bij welke hoeveelheid de mama gaat merken dat er iets niet klopt
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 14-08-24 14:41
Haha wat een dingen. Ook ik ga volgen want dit is te leuk
Chocopasta
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-24 15:00
Er is er eentje kwijt die had mijn man ergens anders neergezet omdat het een beetje vol werd, maar die kan ik niet terugvinden
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-08-24 15:07
Oh wat schattig waaien die niet van het tafeltje af?maar hoe dan Hoe kan je moeder niet zien dat er meer staan dat is voor mij nog he grootste raadsel
Geweldig die collectie haha Ik vind die solar beestjes echt geweldig, voordat mijn vader de kikker die ik had per ongeluk van de tafel stootte, kreeg ik meerdere keren per week wel foto's van mijn moeder doorgestuurd met de enge lichtgevende ogen
Zo had mijn wederhelft mij eens “verblijd” met een kabouter in de tuin. Ik zag hem snel en hij heeft er lang gestaan totdat ie echt wel op was. We hebben er erg veel lol om gehad.
Chocopasta
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-24 12:37
De eerste is vandaag bij me binnen gekomen! Zaterdag bij mijn moeder neerzetten
Zet er 1 verborgen in de badkamer. Als ze doucht dat de slak dan zichtbaar is. En 1 op t nachtkastje. 1 op de toilet. In het keukenkastje. Oh mijn fantasie gaat hiervan op hol.