hwn schreef:black_kelpie schreef:Leuke topictitel voor de Belgen onder ons
Ja, ik stelde me ook de vraag: in welke betekenis? En in de Belgische betekenis: mag dat dan wel in de toiletten van een restaurant?
Als je moet dan moet je

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:black_kelpie schreef:Leuke topictitel voor de Belgen onder ons
Ja, ik stelde me ook de vraag: in welke betekenis? En in de Belgische betekenis: mag dat dan wel in de toiletten van een restaurant?
superpony schreef:Meeste nette restaurants hebben gelukkig nette wc's met gewonde deuren, maar als je het over in het algemeen hebt, zie je bij grote evenementen en pretparken bijv altijd van die halve deurtjes. Die vind ik echt het ergste.
superpony schreef:Ow ja, en al die wc's met van die halve deurtjes?? Gaat iedereen daar gewoon op?
Meeste nette restaurants hebben gelukkig nette wc's met gewonde deuren, maar als je het over in het algemeen hebt, zie je bij grote evenementen en pretparken bijv altijd van die halve deurtjes. Die vind ik echt het ergste.
Roosch schreef:Ik snap dat echt gewoon niet. Hoe doen mensen dat? Je voelt drang en denkt "he nee ik wacht wel tot ik thuis ben"? Hoe dan? Krijg je dan geen buikpijn? Zit je dan heerlijk ontspannen nog een paar uur te eten of een activiteit te doen (kleien?) en bij thuiskomst denk je "verrek ik moest nog even poepen ook"?
Als ik moet, dan moet ik. En graag zo snel mogelijk ook, niet een half uur later.
black_kelpie schreef:Leuke topictitel voor de Belgen onder ons
GabberGill schreef:Ik heb een aantal geweldige darmen. Het kan ineens opzetten en is niet tegen te houden. Wat ga ik op zo'n moment doen?
Ik moet zelfs af en toe mijn auto aan de kant zetten terwijl ik 3 min van huis ben. Erg triest als je dan huis niet eens red geloof me.
Dus ook in een restaurant kan dit gebeuren. Geloof me, het is de wc of mijn broek
superpony schreef:Ow ja, en al die wc's met van die halve deurtjes?? Gaat iedereen daar gewoon op?
Meeste nette restaurants hebben gelukkig nette wc's met gewonde deuren, maar als je het over in het algemeen hebt, zie je bij grote evenementen en pretparken bijv altijd van die halve deurtjes. Die vind ik echt het ergste.