Help, gmail postvak is vol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:10

mystery1980 schreef:
Op de externe harde schijf een back up maken en alles online wegmikken!

Dan moet je ze ook van je telefoon afmikken (of google photo en video backup uitzetten), anders komen ze net zo hard weer terug.

purny

Re: Help, gmail postvak is vol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 19:55

Ik ga maar over naar mijn tweede gmail adres.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 04:54

Wat “grappig” dat iedereen hier opeens last van heeft := Hier hetzelfde verhaal.
Maar ik betaal al voor de cloud van iPhone dus ik heb geen backup van Google nodig. Ik heb dan ook de backup-optie uitgeschakeld. Maar als ik nu Google foto’s open, staan er gewoon weer de foto’s van gisteren er in? En bij de instellingen staat de backup nog steeds uit. Hoe kan dit?

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:56

Farjen schreef:
Wat “grappig” dat iedereen hier opeens last van heeft := Hier hetzelfde verhaal.
Maar ik betaal al voor de cloud van iPhone dus ik heb geen backup van Google nodig. Ik heb dan ook de backup-optie uitgeschakeld. Maar als ik nu Google foto’s open, staan er gewoon weer de foto’s van gisteren er in? En bij de instellingen staat de backup nog steeds uit. Hoe kan dit?

Heb je nadat je het uitgeschakeld hebt de foto's ook verwijderd van Google Drive? Dat doet ie niet vanzelf.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:46

Afbeelding
Excuses dat ik dit onderwerp weer wakker schop... Klopt het dat ik dit bericht krijg als ik foto's via de laptop van mijn Gmail wil verwijderen, ik wil ze wel op de telefoon laten staan.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:29

Flowerbomb schreef:
[ Afbeelding ]
Excuses dat ik dit onderwerp weer wakker schop... Klopt het dat ik dit bericht krijg als ik foto's via de laptop van mijn Gmail wil verwijderen, ik wil ze wel op de telefoon laten staan.

Synchroniseren betekent dat hij ze gelijk houdt dus wat je weg haalt van gekoppelde accounts gaat op alle gekoppelde apparaten weg.
Eerst de koppeling verwijderen dan pas bestanden/foto's.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:28

Afbeelding
Als ik hier op Google Foto's klik, dan alles selecteer en klik op naar prullenbak zegt hij dat hij alles wil verwijderen van mijn gesynchroniseerde apparaten. Ik heb op de telefoon het synchroniseren uit staan. Weet ik daarmee zeker dat de foto's op de telefoon niet verdwijnen?

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:38

Probeer het uit met een paar fotootjes. Verwijderde bestanden staan toch eerst in je prullenbak, en die kun je daar ook nog uitvissen.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 08:24

Flowerbomb schreef:
Weet ik daarmee zeker dat de foto's op de telefoon niet verdwijnen?

Zo zou het moeten werken, maar het blijven compuers. Zoals Mjelleke al zei eerst even testen en niet gelijk alles weg knallen ;)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 22:04

De foto's opslag uitzetten.

Heb ik ook gedaan was even zoeken via Google uit eindelijk gevonden.

Heb alleen de mail en dan krijg ik die melding nooit meer, sinds ik die foto back up uit Heb gezet