Matras van de Ikea?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 07:46

Shiloh schreef:
Ik slaap ook nu een paar jaar op een Ikea matras. Ben er heel tevreden over. Slaapt lekker.

Gigixponys schreef:
Ik ben niet tevreden over mijn ikea matras. Heel snel een kuil erin, in minder als 2 jaar. Heb hem wel nog altijd, maar heb nu elke keer rugpijn als ik langer slaap. Was aan het twijfelen voor de Emma, omdat ik daar zoveel goeds over hoor, maar vond die ook wat hard aanvoelen..

Zit garantie op! Gewoon mee terug gaan.

Mocht je de bon niet meer hebben dan is de datum van aanschaf en totale bedrag van afschrijving voldoende. Bij de klantenservice kunnen ze dan je bon opzoeken.

Marie111 schreef:
Voordat je een matras gaat kopen, moet je eerst weten hoe je slaapt. Ben je een buikdrager dan heb je een steviger matras nodig dan als je op de rug ligt. Ook je gewicht is belangrijk. En natuurlijk de bedbodem. Spiraal, stijve lattenbodem, verstelbare bodem, etc. En bij een tweepersoonsbed. 1 of 2 matrassen.

Dit is iets waar ze bij IKEA ook altijd naar vragen.

(Heb ruim 18 jaar IKEA werkervaring)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 07:46

Shiloh schreef:
Ik slaap ook nu een paar jaar op een Ikea matras. Ben er heel tevreden over. Slaapt lekker.

Gigixponys schreef:
Ik ben niet tevreden over mijn ikea matras. Heel snel een kuil erin, in minder als 2 jaar. Heb hem wel nog altijd, maar heb nu elke keer rugpijn als ik langer slaap. Was aan het twijfelen voor de Emma, omdat ik daar zoveel goeds over hoor, maar vond die ook wat hard aanvoelen..

Zit garantie op! Gewoon mee terug gaan.

Misschien heb jij ook eentje uit een bepaalde productiecode. Met kuilvorming mag je sowieso terug en krijg je een nieuw matras mee.

Gigixponys

Re: Matras van de Ikea?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 08:03

Okee merci, ga ik eens bekijken dan!

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 08:04

Wij hadden een topper gekocht bij de ikea. Lag heerlijk maar kregen opeens flink stankoverlast op zolder (daar slapen wij). Allemaal dure onderzoeken laten doen naar de stank aangezien we allemaal buizen op zolder hebben van de rioleringbeluchting en van de warmtepomp. Ik trok de stank echt niet meer op zolder, het was zooo intens. Dat ik de neiging had om in de woonkamer te gaan slapen. Zelf het topmatras was helemaal gaan stinken door de stank op zolder, dacht ik…. Ging ik na een paar maanden de reviews lezen van deze topper. Wat bleek? De topper gaf deze intense lucht af las ik bij meerdere. Wij naar de Ikea en konden deze omruilen voor dezelfde topper maar dan nieuw, want die stank hoorde niet zei de klantenservice. Tweede topper gaf precies dezelfde vreselijke lucht af. Daarna zijn we maar bij beter bed naar binnen gestapt.