anjali schreef:tita schreef:Dat staat er los van, haar vriendin. Hun geheim
Dat hadden ze samen moeten bespreken.
Ze gaf altijd een ultimatum kunnen stellen
Ik heb geen sympathie voor die vriendin en ik kan niks zeggen over hun relatie van alle betrokkenen
Kijk nu enkel naar verraad van haar vriendin ongeacht wat er gebeurd is
Dit vind ik ook. Als je beste vriendin je een geheim vertelt dan mag je dat niet doorvertellen. Want dan ben je geen vriendin. Het "voordeel" is nu dat je dat nu weet en op zoek kunt naar betere vrienden. Dat jouw man je nu laat vallen vind ik ook niet mooi, maar ik ken jullie en jullie relatie niet dus er kan meer achter zitten. In de ideale relatie blijf je elkaar steunen ook als er wat misgaat. Anders is het een mooi-weer-relatie. Sommige Bokkers in dit topic reageren wel keihard zeg. Daar heeft ts niks aan .
Bedenk dan eerst even waarom jij jouw beste vriendin met een geheim zou willen opzadelen? En wat voor geheim het is. Want waarom mag jij wel je snavel voorbij praten, maar verwacht je van je vriendin iets dat je zelf kennelijk niet kunt? Wie is dan de ware vriendin?
Gelukkig zijn die ideale situaties, zoals beschreven in Bouquet romannetjes ook, ook standaard in het echte leven. Of kijk ik nu teveel films?