Als we niet samen slapen een goedemorgen/welterusten. Doen we al vanaf dat we elkaar kennen, is ook niet minder geworden met de tijd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als we niet samen slapen een goedemorgen/welterusten. Doen we al vanaf dat we elkaar kennen, is ook niet minder geworden met de tijd.
)
en zou persoonlijk even bijna helemaal niets meer vragen of sturen en hem bijna laten smeken voor interesse van jouw kant uit. Hij vind je aandacht kennelijk verstikkend. Zou ervoor zorgen dat hij je niet te voorspelbaar of hunkering overkomt, voor sommige mensen is dit afstotend.
. Die kwam pas 8 jaar na het begin van onze relatie, dus wij probeerden in het begin om maar "live" bij elkaar te kunnen zijn, al was het maar 5 minuten
. 
x_Jeanine_x schreef:De ene dag iets meer dan de andere dag.
Vaak praktische dingen, schat kan je eieren halen bij de supermarkt. Of als de een op de bank zit en de ander op de wc, pleh wc papier is op
Soms ook gewoon kansloze dingen, foto van de hond of een training van het hardlopen ofzo. Of boodschappenlijstjes naar elkaar
Cayenne schreef:Ik app manlief ook wanneer bijvoorbeeld het eten klaar is en ik geen zin heb om naar boven te roepen
En als ie dan echt snel is kan hij mooi de tafel even dekken
Qimm schreef:x_Jeanine_x schreef:De ene dag iets meer dan de andere dag.
Vaak praktische dingen, schat kan je eieren halen bij de supermarkt. Of als de een op de bank zit en de ander op de wc, pleh wc papier is op
Soms ook gewoon kansloze dingen, foto van de hond of een training van het hardlopen ofzo. Of boodschappenlijstjes naar elkaar
Wij roepen dan ook pleh!
Hoe dan
over vanalles en nog wat eigenlijk, gewoon, omdat we het gezellig vinden. 

. Vraag me niet waar we het over hebben de hele dag, dat kan ik je zo niet vertellen, maar we hebben het gewoon altijd zo gezellig samen.
. Boodschappen komen nog wel eens voorbij. Of als ik de honden wil hebben/kwijt wil omdat ik klaar ben met paarden of juist iets spannends ga doen, waar ik geen honden bij kan gebruiken.