pjer schreef:Ik zat net wat topics te lezen en ik erger me aan hoe ontzettend vervuilend en niet duurzaam we met zijn allen nog steeds zijn blijkbaar. Dekbedden zonder hoes, super goed idee tot je leest dat het van veredeld plastic gemaakt is en niet lang mee gaat, zelfde met tuinkleden, en andere decoratie. Steeds als je iets ziet waarbij je denk Oh gaaf of handig en dan blijkt het toch weer meer troep te geven dan me lief is. En ik ben echt geen milieu-miep of wat dan ook, maar dit soort producten geeft wel heel veel nutteloze vervuiling. En dan baal ik wel een beetje want ja ik wil ook gewoon gemak en een leuke tuin en etc. Je stinkt er gewoon erg makkelijk in met veel producten tegenwoordig, en dan zitten we allemaal wel krampachtig te doen met de dopjes op drinkverpakkingen.
Ja zonde is dat he, ik heb zo'n dekbed en ik vind het ronduit teleurstellend dat dat zo'n slechte kwaliteit blijkt te zijn. Heel veel reviews zijn heel goed en ik voel mij eerlijk gezegd vooral genept daardoor, want je kan wel online onderzoek doen maar als iedereen enthousiast lijkt te zijn dan verwacht ik geen lage kwaliteit. Plastic vind ik niet per se erg, maar ik vind het wel erg als het vervolgens zo slecht in elkaar zit dat het een wegwerpproduct is wat je om de zoveel maanden moet vervangen. Het ergste wasbare dekbed wat ik heb gehad, is nog geen 2 weken in gebruik geweest (2x gewassen, vóór de 3e keer wassen was het al zodanig ver heen dat ik het van het bed heb gehaald en ook niet meer in de wasmachine durfde te doen). Ik koop het niet meer