Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:26

Westhof schreef:
Cynn schreef:
Aan Netflix. Ik wil een serie bingen maar dan gooien ze het weer in 2 delen online :roll:
Bridgerton? *\o/*

Maar inderdaad, ik houd ook niet van die halve delen. Dan wacht ik liever langer op het complete seizoen.

Ik twijfel heel erg..
Ik wil heel graag kijken, maar heb weinig zin in een cliffhanger ofzo halverwege...

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:34

GGZ, gewoon geen arts beschikbaar. Pas per medio juni. “Je hoort nog” Vorig keer hoorde ik niks (was intern niet door gezet) en na 2x bellen kon ik weer zoveel weken wachten op een afspraak. Maar goed, het betreft alleen maar mijn mentale gezondheid he

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:43

pjer schreef:
Ik zat net wat topics te lezen en ik erger me aan hoe ontzettend vervuilend en niet duurzaam we met zijn allen nog steeds zijn blijkbaar. Dekbedden zonder hoes, super goed idee tot je leest dat het van veredeld plastic gemaakt is en niet lang mee gaat, zelfde met tuinkleden, en andere decoratie. Steeds als je iets ziet waarbij je denk Oh gaaf of handig en dan blijkt het toch weer meer troep te geven dan me lief is. En ik ben echt geen milieu-miep of wat dan ook, maar dit soort producten geeft wel heel veel nutteloze vervuiling. En dan baal ik wel een beetje want ja ik wil ook gewoon gemak en een leuke tuin en etc. Je stinkt er gewoon erg makkelijk in met veel producten tegenwoordig, en dan zitten we allemaal wel krampachtig te doen met de dopjes op drinkverpakkingen.

Ja zonde is dat he, ik heb zo'n dekbed en ik vind het ronduit teleurstellend dat dat zo'n slechte kwaliteit blijkt te zijn. Heel veel reviews zijn heel goed en ik voel mij eerlijk gezegd vooral genept daardoor, want je kan wel online onderzoek doen maar als iedereen enthousiast lijkt te zijn dan verwacht ik geen lage kwaliteit. Plastic vind ik niet per se erg, maar ik vind het wel erg als het vervolgens zo slecht in elkaar zit dat het een wegwerpproduct is wat je om de zoveel maanden moet vervangen. Het ergste wasbare dekbed wat ik heb gehad, is nog geen 2 weken in gebruik geweest (2x gewassen, vóór de 3e keer wassen was het al zodanig ver heen dat ik het van het bed heb gehaald en ook niet meer in de wasmachine durfde te doen). Ik koop het niet meer :o

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:48

Hier ook benauwd en in afwachting van regen. Het is gewoon al weer stoffig op stal :=

Mijn plafondventilator is stout. Wil niet meer koppelen met mijn telefoon en met de afstandsbediening kan hij alleen met licht aan. Niet zo praktisch als je hem juist ‘s nachts aan wil :+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:04

Onweer net boven mijn hoofd >;) (zit gelukkig wel binnen, nu in het bos is niet fijn :n )

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:08

pjer schreef:
Kabayo schreef:
Dat het eindelijk zou gaan regenen en het lijkt erop dat er niks/weinig van terecht komt... de plantjes willen water... en het is zo benauwd nu

Waar woon jij? Hier al de hele week steeds 's middags een mega stortbui.

Friesland. Al een paar weken geen regen gezien

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:11

Dat ik de auto naar de garage bracht om de winterbanden te vervangen door zomerbanden en dan thuis kom met twee winterbanden en twee zomerbanden.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:12

Sanniejtjuh schreef:
GGZ, gewoon geen arts beschikbaar. Pas per medio juni. “Je hoort nog” Vorig keer hoorde ik niks (was intern niet door gezet) en na 2x bellen kon ik weer zoveel weken wachten op een afspraak. Maar goed, het betreft alleen maar mijn mentale gezondheid he

Deze deel ik… ik wacht ondertussen al een jaar op een intakegesprek.. afgelopen keer dat ik belde zeiden ze dat ik er zeker bij zou zitten voor mei/juni maar nog niks gehoord

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:14

Stomme moeheid. Alles is stom en vervelend vandaag

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:25

Sintara schreef:
Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen -:(-
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..' _-:(

Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug

kun je niet storneren bij de bank?

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:57

Dat series niet gelijk al hun afleveringen droppen en 1x in de week hun aflevering droppen.. zo blijft het natuurlijk wel spannend maar ik wil het gewoon in 1x uitkijken!!!! en ik erger me ook dat ik zoveel uitroeptekens heb gebruikt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 18:58

Bloodymary schreef:
Dat ik de auto naar de garage bracht om de winterbanden te vervangen door zomerbanden en dan thuis kom met twee winterbanden en twee zomerbanden.

All Seasons :j

Nee waardeloos natuurlijk :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:00

Kabayo, ik woon in zuid friesland en nu wat regen en komt nog een bak aan vannacht volgens de voorspellingen, misschien komt er ook nog wat bij jullie langs!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:00

Westhof schreef:
Cynn schreef:
Aan Netflix. Ik wil een serie bingen maar dan gooien ze het weer in 2 delen online :roll:
Bridgerton? *\o/*

Maar inderdaad, ik houd ook niet van die halve delen. Dan wacht ik liever langer op het complete seizoen.

Ik kan het niet eens kijken want heb enorm gezeik met mijn WiFi continu ;(

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:06

dat ik een pro ben in uitstellen. Zou er bijna een titel voor kunnen krijgen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:12

MyWishMax schreef:
Westhof schreef:
Bridgerton? *\o/*

Ik kan het niet eens kijken want heb enorm gezeik met mijn WiFi continu ;(

Wat balen -O- Ik ben net begonnen, zijn ook maar 4 afleveringen :(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:20

Dat ik voor 1 juni definitief moet doorgeven of ik stop bij mijn huidige werk. Maar over twee weken pas sollicitatiegesprekken lopen voor een andere baan. Keuzes, keuzes.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:47

Ik ben ook Bridgerton gaan kijken, ik kon het niet laten :')

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:49

Coco4life schreef:
dat ik een pro ben in uitstellen. Zou er bijna een titel voor kunnen krijgen.

Dat is helaas uitgesteld :D

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:51

Mensen die mij via Vinted berichten; je verzending is te duur. Ja sorry ik verzin die prijzen niet, en ohja, je woont in Spanje. Liefst zou ik een knop willen met “alleen verkoop Nederland”

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 20:02

Sanniejtjuh schreef:
Mensen die mij via Vinted berichten; je verzending is te duur. Ja sorry ik verzin die prijzen niet, en ohja, je woont in Spanje. Liefst zou ik een knop willen met “alleen verkoop Nederland”

Och, vinted, breek me er de bek niet van open.
Ik heb laatst weer een hele hoop boeken geplaatst (ik ontvang en koop veel speciale edities en ben lid van 3 boekenboxen dus krijg maandelijks best wel wat binnen) en iemand dacht met een bundel wel even de helft van de prijs er nog even af te bieden. Alle items los zijn 115 euro bij elkaar, met bundelkorting kwam het al uit op 93 euro en dan toch nog 60 euro bieden voor bijna alleen maar special edities (en gesigneerd). Heb toen toch maar vriendelijk afgewezen :')

Ik erger mij aan m'n werk, maar dat is een constante met wellicht binnenkort een aanzienlijke verbetering. Dus nog ff afzien en hopen op betere tijden

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 20:27

Tijdens het rijden met mijn knieschijf achter een geleidertje blijven haken #) #) #)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 20:54

Afbeelding
#irritatiefactortje

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 20:57

CupCakes_ schreef:
Dat ik voor 1 juni definitief moet doorgeven of ik stop bij mijn huidige werk. Maar over twee weken pas sollicitatiegesprekken lopen voor een andere baan. Keuzes, keuzes.

Hoezo moet je definitief opzeggen? Contractueel heb je een maand of 2 maanden opzegtermijn.

Laat je niet door een bedrijf voor de gek houden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 20:59

Oh bah Berdien, kan je hem nog fixen?