Had denk ik de bezorgde boodschappen betaald, pasje 'even' neergelegd en 'm totaal vergeten.
Of in de wasmand. Dat ie in mn broek zat, ik die in de mand heb gegooid en de pas eruit gevallen is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Oké mama is geweest en zelfs die heeft hem niet gevonden. Ik heb ook nog in m’n bankapp gekeken wanneer ik hem voor het laatst heb gebruikt, maar dat was in september; dus daar had ik ook niet veel aan. Ik heb hem nu geblokkeerd, mama gaat in hun huis nog even een rondje maken en anders vraag ik vanavond een nieuwe aan: ik weet zeker dat hij ergens is, anders zou ik wel gekke afschrijvingen hebben gehad. Maar ja, waar in godsnaam, ik heb geen idee. Helaas heb ik ook geen creditcard
Kimmie25501 schreef:Ik heb alleen geen papieren van het ziekenhuis, denk ik
Kimmie25501 schreef:Ik heb het heugelijke nieuws dat ik m’n pinpas gevonden hebHelaas wel precies op de dag dat ik mn nieuwe binnen heb
Hij bleek te liggen in een doosje in mn kast onder contant geld, dat ik denk: waarom heb ik daar niet gekeken?! Maar goed dat is altijd achteraf natuurlijk. Ik heb nu iig een mooie nieuwe pinpas