Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Pareltjes schreef:Lang leve Belgie
Vriendelijke postbodes met pakketjes en kluifjes voor de hond.
Als ik niet gelijk open doe brult ie over het hek wetende dat ik in de stallen ben..
Ik zou zeker een camera erop zetten. Recht in het zicht. Zodat hij zich de volgende keer wel bedenkt.
Wat een hork zeg. Maarja tijdsdruk, flutsalarissen van de bezorgers werken dit gedrag volledig in de hand.
manzano schreef:Nyaleti schreef:Sjongejonge zeg deze is wel heel erg..
Ik zou inderdaad zelf (en dus ook je naaste buren) niks meer bestellen bij Post NL. Soms kun je zelf ook aangeven van welke vervoerder je gebruik wilt maken.
Bij elk pakketje, alle 3 bellen (dus a b c) en ook de mensen van wie het pakketje dus daadwerkelijk is, vragen of ook zij een klacht willen indienen.
PostNL krijgt dagelijks zoveel klachten, die doen daar niks mee. Maar als het aan alle kanten binnenstroomt over één straat, moeten ze wel.
Ik heb 1x een klacht ingediend over onze pakketbezorger en dat is meteen opgepakt door PostNL
Maar als ik dit zo lees heb ik niks te klagen meer.... wat een vervelende situatie TS!
Syberdepiep schreef:Die pakketbezorgers draaien overuren en krijgen amper betaald, kan goed begrijpen dat er enkele zijn die proberen het zo op te lossen. Die moeten enorm veel pakketjes afleveren binnen een bepaalde tijd. Denk niet dat je veel bereikt met klachten indienen, maar uberhaupt moet voorkomen dat je een onvrijwillig afhaalpunt wordt zoals nu het geval is.
Tip 1: Nooit pakketje aannemen voor de buren/buurt, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Als je iets besteld en thuis laat bezorgen zorg je maar dat er iemand thuis is om de deur open te doen. Lukt dat niet, daar zijn afhaalpunten voor uitgevonden.
Tip 2: Alles wat je zelf besteld naar een afhaalpunt laten bezorgen zodat je het op kunt halen wanneer het jou uitkomt. Persoonlijk laat ik het ook vaak op mijn werk bezorgen waar er sowieso een balie is waar iemand het pakketje aanneemt.
Succes!
juval schreef:Syberdepiep schreef:Die pakketbezorgers draaien overuren en krijgen amper betaald, kan goed begrijpen dat er enkele zijn die proberen het zo op te lossen. Die moeten enorm veel pakketjes afleveren binnen een bepaalde tijd. Denk niet dat je veel bereikt met klachten indienen, maar uberhaupt moet voorkomen dat je een onvrijwillig afhaalpunt wordt zoals nu het geval is.
Tip 1: Nooit pakketje aannemen voor de buren/buurt, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Als je iets besteld en thuis laat bezorgen zorg je maar dat er iemand thuis is om de deur open te doen. Lukt dat niet, daar zijn afhaalpunten voor uitgevonden.
Tip 2: Alles wat je zelf besteld naar een afhaalpunt laten bezorgen zodat je het op kunt halen wanneer het jou uitkomt. Persoonlijk laat ik het ook vaak op mijn werk bezorgen waar er sowieso een balie is waar iemand het pakketje aanneemt.
Succes!
maar nu leg je de oplossing van het probleem dus bij de klant, en niet bij de bezorgdienst. Je betaalt best een flink bedrag om je pakket thuis te laten bezorgen. Je blijft er voor thuis en wacht er op. Op de T&T staat hoe laat de bezorger kan komen. En als die dan alles maar dumpt op het eerste de beste adres in de straat, of rechtstreeks naar het pakketpunt, dan is dat toch de fout van de bezorgdienst. Daar zou de klant niet voor hoeven opdraaien.
Syberdepiep schreef:Die pakketbezorgers draaien overuren en krijgen amper betaald, kan goed begrijpen dat er enkele zijn die proberen het zo op te lossen. Die moeten enorm veel pakketjes afleveren binnen een bepaalde tijd. Denk niet dat je veel bereikt met klachten indienen, maar uberhaupt moet voorkomen dat je een onvrijwillig afhaalpunt wordt zoals nu het geval is.
Tip 1: Nooit pakketje aannemen voor de buren/buurt, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Als je iets besteld en thuis laat bezorgen zorg je maar dat er iemand thuis is om de deur open te doen. Lukt dat niet, daar zijn afhaalpunten voor uitgevonden.
Tip 2: Alles wat je zelf besteld naar een afhaalpunt laten bezorgen zodat je het op kunt halen wanneer het jou uitkomt. Persoonlijk laat ik het ook vaak op mijn werk bezorgen waar er sowieso een balie is waar iemand het pakketje aanneemt.
Succes!
Friesfanaat schreef:Crista schreef:Maar euhm, heb je de beste man er al eens persoonlijk op aangesproken? Want dat lees ik zo snel nergens....
Je kan toch wel 1x weg uit een meeting?! Of een van de buren?
Ik zie niet in waarom TS dit zou moeten doen? Lijkt mij bij uitstek de taak van de werkgever. Niet van de klant..
Crista schreef:Maar euhm, heb je de beste man er al eens persoonlijk op aangesproken? Want dat lees ik zo snel nergens....
Je kan toch wel 1x weg uit een meeting?! Of een van de buren?
petraaken schreef:Crista schreef:Maar euhm, heb je de beste man er al eens persoonlijk op aangesproken? Want dat lees ik zo snel nergens....
Je kan toch wel 1x weg uit een meeting?! Of een van de buren?
Je loopt toch niet weg uit een meeting. Zal haar werkgever blij mee zijn zeg. Voor een noodgeval zullen ze het wel door de vingers zien maar niet voor een pakketje wel of niet aan te nemen.
Onali schreef:Ik vind het nogal wat dat mensen hier zeggen dat de verzender van de pakketen van de mensen uit de straat wel gaan klagen als je de pakketen wegmoffelt of er niks meedoet.
Nu leg je het probleem bij de verzenders die er helemaal niks aan kunnen doen.
Ook deze verhalen zijn regelmatig op Bokt geweest en de verzender trekt net als de ontvanger aan het kortste eind, draait voor de extra kosten op en het product/ materiaal/ wat dan ook is weg.
Auto volladen en naar een depot brengen lijkt me vooralsnog de beste oplossing.
BigOne schreef:Ts, volgende keer dat de trap vol ligt, foto maken , op social media posten,verhaal erbij + al vaak gebeld en post.nl taggen. Bellen werkt niet. En ze weten precies welke bezorger op welke route zit maar door personeelstekort wordt er weinig gedaan.
Onali schreef:Ik vind het nogal wat dat mensen hier zeggen dat de verzender van de pakketen van de mensen uit de straat wel gaan klagen als je de pakketen wegmoffelt of er niks meedoet.
Nu leg je het probleem bij de verzenders die er helemaal niks aan kunnen doen.
Ook deze verhalen zijn regelmatig op Bokt geweest en de verzender trekt net als de ontvanger aan het kortste eind, draait voor de extra kosten op en het product/ materiaal/ wat dan ook is weg.
Auto volladen en naar een depot brengen lijkt me vooralsnog de beste oplossing.