Ik ook! Ik heb FB eraf gegooid met het idee opnieuw te instalerrn en dat laatste kan ook niet
Same, kan facebook helemaal niet terug vinden in de appstore
Suliko
Geplaatst: 05-03-24 18:59
Dat mensen (wereldwijd) het continu blijven proberen, zal het probleem waarschijnlijk niet sneller verhelpen.
Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag, kon nog wel posts zien, maar geen reacties lezen. Toen zag ik toevallig dit topic en had ik een 'aha' momentje.
Al vind ik allestoringen.nl ook heel handig om te checken of het aan mij ligt of dat meer mensen ergens last hebben. Zo kon ik laatst niet meer pinnen met mijn triodos pas, dikke paniek, maar toen bleek er ook een storing te zijn.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 05-03-24 19:02
Hahahaha, laatst lag bij ons het internet eruit, inclusief mobiel internet. Dus ik bel naar Ziggo: krijg ik het advies om even op allestoringen.nl te kijken. Ja hallo, IK HEB GEEN INTERNET HOE DAN?
Bagheera_206
Geplaatst: 05-03-24 19:09
SjonnieZ schreef:
Ik ben weer automatisch aangemeld omdat ik nog aangemeld was bij messenger… We kunnen dus weer
Hier ook. Alleen is nu de vraag wat mijn wachtwoord is , want heb mijn wachtwoord aangepast toen het net begon met uitvallen. Is het nu nog mijn oude wachtwoord of wel mijn nieuwe wachtwoord.