App om kosten bij te houden binnen relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Re: App om kosten bij te houden binnen relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 13:32

Nee zulke lage bedragen niet, was meer in het algemeen bedoeld. Cash roept eerder vragen op dan tikkie's, that's it.

Belastingdienst kijkt hoe dan ook niet op mensen hun rekeningen, en een laag saldo op een gezamenlijke rekening zal ze ook niet kunnen schelen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:30

Maar het hoeft natuurlijk ook geen gezamenlijke rekening te zijn. Ze kan natuurlijk ook gewoon zelf een extra rekening openen (en die luxe uitjes kunnen noemen bij wijze van) en daar beide een bedrag per maand op storten.... en daar dan de boodschappen en andere gezamenlijke kosten van betalen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:34

Sky_As schreef:
Maar het hoeft natuurlijk ook geen gezamenlijke rekening te zijn. Ze kan natuurlijk ook gewoon zelf een extra rekening openen (en die luxe uitjes kunnen noemen bij wijze van) en daar beide een bedrag per maand op storten.... en daar dan de boodschappen en andere gezamenlijke kosten van betalen.

Waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:53

die snap ik even niet? ze geeft aan geen gezamenlijke rekening te willen?
Dus dan is een rekening op je eigen naam (wat vaak bij je eigen bank prima geopend kan worden zonder moeilijk te doen) toch makkelijk te regelen?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 15:44

Ik geef je gelijk maar ts wil blijkbaar perse hoe dan ook ingewikkeld doen met apps, verrekenen op de cent en weet ik veel wat. Alle andere mogenlijkheden die hier zijn geopperd zijn vakkundig aan de kant geparkeerd…

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 15:54

o zo, haha ik dacht dat je mijn constructie onhandig vond.....

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 16:33

pluisje88 schreef:
Ik geef je gelijk maar ts wil blijkbaar perse hoe dan ook ingewikkeld doen met apps, verrekenen op de cent en weet ik veel wat. Alle andere mogenlijkheden die hier zijn geopperd zijn vakkundig aan de kant geparkeerd…

Alle andere mogelijkheden zijn geen antwoord op de vraag.

Ik vraag niet hoe jullie dit zouden oplossen, ik vraag niet wat jullie mening erover is. Ik vraag naar apps en ervaringen ermee. Wil jij het in jouw relatie anders doen: prima, leef je uit. Maar dat wil niet zeggen dat het voor ons en onze relatie ook de beste oplossing is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 16:34

Groot gelijk TS

Wij wonen samen en doen de vaste kosten van de gemeenschappelijk en leuke dingen via de app wie betaald wat.