Ik ben op m’n 18e gaan samenwonen en bij m’n ouders weggegaan. Ging echt snel na 8 maanden relatie en het was ook echt niet dat ik weg moest bij m’n ouders of iets dergelijks, maar het ‘zat en voelde gewoon goed' voor ons en de situatie ontstond waarin het mogelijk was om een sociale huur woning te krijgen en toen dus samen met mijn nu man sociaal gaan huren - ging toen vrij rap; met een 3-tal weken hadden we een heel ruime woning. 2 jaar later hebben we ons huidige huisje gekocht; rijtjeswoning. M’n man is 5,5 jaar ouder als mij dus in die tijd had hij al een fulltime baan ook waardoor dit voor ons makkelijker was en was het sowieso een andere tijd wel ook. Nu vind je hier met een 3-tal weken ook geen sociale huur woning meer
Ik studeerde in eerste instantie nog toen we gingen samenwonen en werkte part-time ernaast en ben niet heel lang erna fulltime gaan werken. Dit is inmiddels alweer 16 jaar geleden #auwtsj
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 03-02-24 21:06, in het totaal 2 keer bewerkt