Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noeps schreef:Ik heb jarenlang de inkoop gedaan voor een maandelijkse bingo. Leeftijd deelnemers liep uiteen van 10 tot 80+.
Wat het altijd goed deed:
- koektrommel met inhoud
- wasmiddelpakket
- droge worst / rollade / vleesschotel
- tas met boodschappen
- set keukendoeken (bv 2 theedoeken, 2 handdoeken, 2 vaatdoeken)
- setje Hema handdoeken, we hadden dan altijd verschillende kleuren om uit te kiezen
- cadeaubon HEMA, Kruidvat, supermarkt, bloemist, slager
- pakketje met luxe borrelhapjes (wat je bv wel bij de zuivelhoeve kan krijgen) of bonbons van de chocolatier
- dubbelwandige theeglazen
- in de zomer: karaf met waterglazen
- in de herfst / winter: woondeken
- bloemstukje / bloembollen in een leuke pot
- set mooie windlichten
- theepakket of X pakken koffie
- springvorm met appeltaartmix en een bus slagroom
- grote mokken met een pak chocomelk, bus slagroom en mini marshmallows
- rondom de feestdagen een luxe banketstaaf / paasstol / kerststol
En zo hebben we in de loop van de jaren nog wel tig andere dingen gehad, maar daar kan ik even niet op komen.
Ik zou geen prijzen inkopen bij de Action of op Allexpress, mensen vonden het juist leuk om iets te winnen met een beetje gevoel van luxe. Nou kom ik de vaste bezoekers ook met regelmaat tegen in de plaatselijke Action, dus als ze daar iets leuks zien kopen ze het zelf wel. Alcohol verlootten we niet.
Hutcherson schreef:Maar even, op de gratis boodschappen na zou ik hier niks van willen hebben. Zou echt de prullenbak in gaan of jaren in de kelder liggen.
Ik werk met volwassenen en ouderen met aandoeningen dus wellicht ben ik daardoor beinvloed in wat ik zou aanbieden op n bingo.
SnuitjeLove schreef:ja doelgroep is vooral wel 75+, misschien een enkeling ertussen die wat jonger is. Ze zijn vrij mobiel nog en een aantal pakt nog wel eens de fiets of gaat met de camper eropuit.
Ineke2 schreef:Hutcherson schreef:Maar even, op de gratis boodschappen na zou ik hier niks van willen hebben. Zou echt de prullenbak in gaan of jaren in de kelder liggen.
Ik werk met volwassenen en ouderen met aandoeningen dus wellicht ben ik daardoor beinvloed in wat ik zou aanbieden op n bingo.
Dat is leuk om commentaar te geven op andere, maar daar heeft de ts ( en een ieder die misschien ook wel een bingo wil organiseren) toch niks aan?
Kom dan met goede suggesties die jij zou doen.
Edit: Als ik terug kijk naar je eerdere reactie laat maar, dát zijn pas dingen die heel weinig mensen willen hebben