Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moon10 schreef:Ik mis het postkantoor. En dan vooral de dagen vooraf aan de verkoop van concertkaarten van -in mijn geval- Bruce Springsteen. Met je slaapzakje voor de deur. Eten en drinken mee en zorgen dat je als 1 van de eersten een kaartje kunt bemachtigen. Pure nostalgie voor mij.
Ladygiroc schreef:Jaa als we uit school waren naar de sigarenboer op het plein voor de nieuwe breakout of hitkrant.
Voor natuurlijk de lezersvragen als.. "Wordt je zwanger van....."
Art_Ificious schreef:Bij mij in de buurt had jz vroeger 2 videotheken waar je dus dvd's kon huren.
Die zijn er beide niet meer.
Ik weet überhaupt niet of videotheken nog in het straatbeeld zijn? Denk dat streamen nu populairder is.
petraaken schreef:Geen videotheken meer waar je dvd's kan huren. Denk dat het illegaal downloaden en ook de komst van Netflix hen de das heeft omgedaan.
Marjo schreef:Pipoos zit in Amersfoort nog wel ja, maar daar kom ik weinig omdat ik het best een dure winkel vind.
Schoenenreus hadden wij in de buurt, daar kwam ik ook veel. V&D was gewoon leuk om doorheen te gaan, en inderdaad de schoolcampus!
Ik mis vooral wel eens hoe simpel de tijd was zonder smartphones eigenlijk...
Suzanne F. schreef:Ik mis heel veel van vroeger. Ik wou dat ik terug kon naar eind jaren 80, begin jaren 90. Wat een tijd was dat. Wat een leuk speelgoed hadden we toen.