Nou zeg. Wat balen. Ik duim nog even mee op wat Janouk gezegd heeft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). 
Wel stom om afhankelijk te zijn van een factor buiten mijzelf, maarja. En wat ik in ieder geval heb geleerd is dat ik fout zat met de tijd, voortaan kijk ik stipt om acht uur 's ochtends voor het direct te huur aanbod. Wat ik nu heb is een voorgevoel, net zoals ik van de week het voorgevoel had dat ik die BRP moest regelen. Vóórdat gisteren deze advertentie dus kwam. Dus daar ga ik maar op af.
Je bericht komt precíés op tijd, en het is ook helemaal goed dat het begint met "ja 2 keer zelfs". Dank u Universum voor deze aanwijzing
En voordat je zegt: jaaaaa dat is lekker makkelijk Koper, leg het maar weer bij het Universum neer, haal ik nu de woorden van een kennis aan tegen wie ik ook een keer zoiets zei: ik ben ook het Universum.
En het Universum heeft het goed met mij voor en dropt af en toe aanwijzingen. Althans zo werkt dat bij mij.
Hoezo reageer je als je er niet wil wonen. 
Dat vind ik dan weer echt een hele logische situatie.
Ik kan bij mijn woningbouwvereniging via een soort track&trace systeem zien hoe de verhuurprocedure verloopt. Bij een andere woning zie ik wel staan dat kandidaten zijn gaan kijken, maar bij "mijn" woning niet. Dus misschien echt een geval van niet komen opdagen, niet reageren op de mail of niet de nodige documenten aan kunnen leveren. Ik weet wel dat de woning een hele grote tuin heeft, wat misschien ook wel mensen af kan schrikken. Inclusief mij moet ik eerlijk zeggen. Ik heb niet zulke groene vingers.
. Het stonk er wel gigantisch naar hond omdat er al 2 maanden een oude bobtail leefde in zijn uppie. Werd goed verzorgd en uitgelaten hoor maar hij stonk afschuwelijk naar hond. Waarschijnlijk dat daardoor mensen afgeschrikt werden?? Geen idee maar nadat ik sleutel had eerst gestofzuigd en 2x gedweild met serieus schoonmaak middel en was waarschijnlijk al overbodig want was keurig achter gelaten maar ivm mijn dieren enz gedaan. Behang vernieuwd, verf er op en klaaarrr. Jarenlang fijn gewoont
Denk dat mijn katjes niet graag ergens zouden wonen waar het naar hond ruikt, dan zou ik ook grondig schoonmaken en het een paar dagen doorluchten. Met het huidige weer zijn dan meteen hopelijk de eventuele zilvervisjes weg
PeerAppel schreef:Is dat direct te huur echt wie het eerst komt, wie het eerst maalt? Ik ken dat helemaal niet. De woningbouwverenigingen waarbij ik zit hebben alleen op basis van inschrijftijd en op basis van loting.