Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:Gypsy schreef:Fantastisch, welke regio? Er woont vast een bokker in de buurt.
ze zitten in een bedrijfsgebouw in Rotterdam.
En nogmaals . Hun bedrijfsnaam staat geoon op de dwebsite onder impressum, en voor zover ik kan nagaan klopt die gewoon. het is een bv die meerder websites heeft, alle maal dropshipping.
In hun algemene voorwaarden staat duidelijk dat je het product terug moet sturen naar hun magazijn in china op je eigen kosten.
Dat mag.
Behalve als het een kapot product is. Volgens hun algemene voorwaarden bieden ze 5 jaar garantie op defecten dus daar kun je je op beroepen ( niet waterdicht).
Vermoedelijk werkt dat niet, maar ik zou in dit geval er een advocaat opzetten, principe kwestie
Ladygiroc schreef:Eleeke schreef:Moderatoropmerking:in overleg met TS leeggehaald ivm vermelden naam bedrijf en privacy
Nu is alsnog het bedrijf bekend![]()
TS, jij hebt nog een jas.. ik heb met m'n domme kop bij iets besteld wat niet levert.
Exitium schreef:Retourkosten zijn voor de verkoper bij een defect. Bij een 'normale' retour hangt het er vanaf, dan zijn ze in principe voor de verkoper tenzij in de algemene voorwaarden staat dat ze voor de koper zijn. In dit geval kun je het ook nog onder misleiding scharen en dan zijn de kosten ook voor de verkoper.
Eleeke schreef:Heb je al eens op trustpilot gekeken. Daar hebben ze 1 ster, er is echt geen enkele tevreden klant te vinden.
Die 70% is de winst die ze er zelf opmaken, dus die kunnen ze vrij makkelijk terugstorten als de klacht uit de hand lijkt te lopen.
Ik snap overigens niet waarom de naam niet gedeeld mag worden. Dit is zo ontzettend bewezen een dropshipper die op dit moment 457 trustpilot reviews heeft allemaal slecht . Degene die goed zijn, zijn een update van een eerdere klacht ( je krijgt je geld terug als je je trustpilot review aanpast naar 5 sterren ) .